هشدار سفارت ایران به مسافران عمان: به افراد ناشناس مراجعه نکنید

سیاسی/ سیاست خارجی 60184969d2ea4_60184969d2ea6 سفارت ایران در عمان در بیانیه‌ای خطاب به افرادی که قصد مسافرت، اقامت یا تجارت در عمان را دارند، تاکید کرد از مراجعه به افراد ناشناس و نامطمئن و نامرتبط برای اخذ اطلاعات و یا مشاوره و یا کمک اداری، خودداری کنند.

متن اطلاعیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان به شرح زیر است:

«به هموطنان عزیز که قصد مسافرت، اقامت یا تجارت در عمان دارند، توصیه می‌شود از مراجعه به افراد ناشناس و نامطمئن و نامرتبط برای اخذ اطلاعات و یا مشاوره و یا کمک اداری، خودداری نمایند.

بر اساس گزارشات واصله به این سفارت، بعضا افرادی که فاقد مجوز برای چنین خدماتی هستند، با ادعای کارسازی یا تسریع در امور اداری و یا گرفتن اقامت، ثبت شرکت و…، مبالغ هنگفتی را از متقاضیان دریافت می‌کنند و خدمات لازم را ارائه نمی‌کنند.

بدیهی است؛ پیگیری امور و اخذ اطلاعات از مجاری رسمی و قانونی، مانع از سوءاستفاده احتمالی خواهد شد.

در این راستا، متقاضیان می‌توانند به سایت این سفارت یا سایت‌های رسمی دولت عمان به آدرس‌های ذیل مراجعه نمایند:

سایت سفارت جمهوری اسلامی ایران:
http://muscat.mfa.ir

سایت دولت عمان:
http://omanportal.gov.om

سایت وزارت صنعت، تجارت و توسعه سرمایه‌گذاری عمان:
www.business.gov.om

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

برنامه خاموشی‌های معابر از امشب کاهش می‌یابد

د فوریه 1 , 2021
معاون هماهنگی توزیع توانیر با اعلام این خبر که خاموشی برق معابر از امشب به تدریج کاهش می‌یابد، گفت: در حال حاضر محدودیت‌های اعمال شده در بخش صنعت نیز به تدریج کاهش یافته و حتی در برخی از مناطق کشور اجرا نمی‌شود. غلامعلی رخشانی مهر در نشست با سید احمد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000