کوزوو عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد

سیاسی/ بین الملل 6018172236f95_6018172236fa7 جمهوری کوزوو امروز، دوشنبه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و ساخت سفارتش در قدس اشغالی را اعلام کرد و دو طرف توافقنامه برقراری روابط دیپلماتیک را امضا کردند.

مراسم امضای برقراری روابط دیپلماتیک به صورت مجازی با مشارکت گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و ملیزا هارادیناج استوبلا با حضور متیو بالمر فرستاده ویژه آمریکا به غرب بالکان برگزار شد.

اشکنازی در سخنرانی خود گفت: ما تاریخ را به واسطه امضای توافقنامه عادی سازی روابط و برقراری روابط دیپلماتیک بین اسرائیل و کوزوو می‌سازیم و این اولین توافقنامه در تاریخ برقراری روابط دیپلماتیک بین دو طرف است که به شکل مجازی امضا می‌شود و از آمریکا به دلیل نقشی که در این زمینه ایفا کرد، تشکر می‌کنیم.

جمهوری کوزوو کشوری واقع در جنوب شرق اروپاست که به صورت جزئی به رسمیت شناخته می‌شود و محل مناقشه اقلیمی با جمهوری صربستان است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازیگر سریال «پدر»، مهمان شهاب حسینی خواهد شد

د فوریه 1 , 2021
سزنا_شهاب حسینی، در برنامه «همرفیق»، میزبان نیما رئیسی، بازیگر سریال «پدر» خواهد شد. نیما رئیسی مهمان این هفته برنامه «همرفیق» با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی است. این برنامه، شامگاه پنجشنبه هر هفته، از یک پلتفرم شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. نیما رئیسی، بازیگر ۴۵ ساله تلویزیون و تئاتر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000