رزمایش دریایی مشترک آمریکا و اوکراین در دریای سیاه

سیاسی/ بین الملل 6018105f0054b_6018105f0054e دفتر مطبوعاتی نیروی دریایی اوکراین امروز، دوشنبه از انجام تمرینات دریایی مشترک آمریکا و اوکراین در دریای سیاه خبر داد.

دفتر مطبوعاتی نیروی دریایی اوکراین اعلام کرد، مجموعه قایق‌های تاکتیکی تمریناتی از نوع PASSEX، با مشارکت هواپیماهای وابسته به نیروی دریایی اوکراین به همراه ناوشکن آمریکایی و کشتی پشتیبان آمریکایی در دریای سیاه
انجام دادند.

طبق بیانیه این دفتر، این تمرینات در قالب تضمین امنیت دریای سیاه و بهبود قابلیت‌ آموزشی و هماهنگی بین کادر دریایی آمریکا و اوکراین از رهگذر اجرای عملیات دریایی مشترک در چارچوب گروه‌های تاکتیکی دریایی چند ملیتی و طبق معیارهای ناتو انجام شدند.

پیشتر، کشتی جنگی آمریکایی "دونالد کوک" وارد دریای سیاه شده بود و سفارت آمریکا از اجرای تمرینات برای تضمین امنیت دریایی در منطقه با مشارکت ناوشکن آمریکایی Porter خبر داده بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

یک زن سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل خواهد شد

د فوریه 1 , 2021
سیاسی/ سیاست خارجی دکتر زهرا ارشادی، مدیرکل حقوق بشر وزارت امور خارجه قرار است به زودی به عنوان نفر دوم نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک مشغول به کار شود. برای نخستین بار بعد از انقلاب، یک زن سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل خواهد شد. دکتر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000