حضور ایرج حریرچی در ویژه‌برنامه «دست در دست»

6017be62d0f89_6017be62d0f8b برنامه «دست در دست» که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هر شب روانه آنتن شبکه دو سیما می شود، امشب (دوشنبه ۱۳ بهمن) میزبان ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دو پزشک دیگر خواهد بود.

مهمان نخستین قسمت این ویژه برنامه ایرج حریرچی است که به نکاتی ویژه پیرامون وضعیت کرونا اشاره خواهد کرد.

شاهرخ رامین، مسئول گروه جهادی چشم پزشکی نیز دیگر مهمان این برنامه است که این گروه جهادی در استان‌های سیستان و بلوچستان و کردستان فعالیت می‌کنند و اعضای گروه متشکل از فارغ التحصیلان چشم پزشکی هستند. همچنین سیدمحمد مهدوی متخصص کودکان و فوق تخصص بیماری های قلب کودکان نیز دیگر مهمان این برنامه خواهد بود.

در این سلسله برنامه‌ها که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دوشنبه 13 تا جمعه 24 آبان هر شب روانه آنتن می‌شود، گفتگوهایی با مهمانانی متفاوت صورت می‌گیرد و بخش‌های مختلفی نیز به صورت گزارش و میان‌برنامه در نظر گرفته شده است.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت خودرو در آستانه فرارسیدن سال نو/ جدول

د فوریه 1 , 2021
بررسی وضعیت بازار خودروی کشور نشان می‌دهد که قیمت‌ها در بازار به یک ثبات رسیده و طبق گفته فعالان بازار، این قیمت‌ها تا شب عید تثبیت خواهد شد و نوسان خاصی رخ نخواهد داد. پس از کاهش تلاطم در بازار ارز و صرف نظر کردن شورای رقابت از افزایش قیمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000