امام(ره) به مردم اعتماد داشت / روحیه انقلابی، تحریم را شکست می‌دهد

سیاسی/ سیاست داخلی 6016e8f140b2d_2021-01-31_20-59 عضو فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر مردم امروز هم با همان روحیه سال 57 به میدان بیایند تحریم های ظالمانه شکسته خواهد شد.

احمد راستینه در گفتگو با خبر فوری در خصوص درس هایی که از انقلاب باید برای عصر امروز گرفت، گفت: تحول بزرگی که انقلاب اسلامی رقم زد، این بود که مردم را در سرنوشت خودشان سهیم کرد. درس بزرگ حضرت امام(ره) این بود که هر جا به مردم اعتماد شود و مردم خودشان در صحنه حضور داشته باشند، بزرگ ترین نقش آفرینی را در عبور کشور از مشکلات خواهند داشت.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان ادامه داد: مهم این است که حضور مردم در میدان به صورت جدی تعریف شود و به حضور مردم در صحنه های مختلف احترام بگذاریم.

وی بیان کرد: درس دومی که درس تاریخی قیام حضرت امام(ره) به دنبال داشت، اعتماد به نظام ولایت فقیه بود و اعتماد به حرکت الهی که حضرت امام(ره) پایه گذاری کرد و برای ادامه مسیر این مسئولیت را به ولی فقیه سپرد و هر جا در این مسیر 42 ساله انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به منویات ولی فقیه توجه شد و به نگاه حکیمانه رهبر انقلاب اهتمام ورزیده شد کشور پیشرفت و به سمت جلو حرکت کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: هر جا که براساس منویات امامین انقلاب عمل نکردیم چالش های جدی برای کشور به وجود آوردیم.

راستینه اظهار داشت: یکی از درس های مهم و تاریخی که می توانیم از پیروزی انقلاب اسلامی در ادامه حرکت کشور مورد توجه قرار بدهیم توجه به سنت های الهی و اراده خداوند متعال است. هر جا که تلاش و کوشش به میدان آمد و به خداوند متعال اعتماد کردیم، خداوند متعال تمام سنت هایش را برای غلبه و پیروزی ملت مجاهد به مدد این ملت آورد و کمک کرد.

وی تاکید کرد: هنوز خدای سال 57 و خدای حضرت امام(ره) وجود دارد و بی تردید اگر این اعتماد به خداوند متعال در لحظه به لحظه زندگی ما مانند موج خروشان که سال 57 با تکیه بر اعتماد خداوند متعال به میدان آمدند و حکومت پهلوی را سرنگون کردند وجود داشته باشد و اگر مردم امروز هم با همان روحیه سال 57 به میدان بیایند و از امام خود تبعیت کنند، تحریم های ظالمانه شکسته خواهد شد و گره هایی که امروز در حوزه اقتصادی وجود دارد با مشارکت های مردمی باز می شود.

عضو فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس بیان کرد: درس بزرگ انقلاب درس اتحاد، انسجام و تبعیت از ولایت بود و این درس برای عصار و دوره های درس تاریخی است که باید به آن تأسی کنیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

همتی: دلار به زیر ۲۰ هزار تومان می‌رسد

د فوریه 1 , 2021
رییس کل بانک مرکزی ضمن اعلام اینکه تصمیمی برای سود سپرده بانکی نداریم، گفت: واردکنندگان پیش بینی کاهش نرخ ارز را دارند لذا عرضه افزایش یافته و نرخ ارز کاهشی شده است. عبدالناصر همتی در برنامه گفتگوی ویژه خبری اعلام کرد: پس از بازگشت از سفر شیراز به محض اطلاع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000