هشدار کارشناسان ایتالیایی در مورد تزریق واکسن آسترازنکا به افراد بالای ۵۵ سال

60165c7c49d9a_60165c7c49d9f

آژانس دارویی ایتالیا نسبت به تزریق واکسن کروناویروس آسترازنکا به افراد بالای ۵۵ سال هشدار داد.

آژانس دارویی ایتالیا تزریق واکسن کروناویروس آسترازنکا را برای تمامی افراد بزرگسال تایید کرده اما توصیه کرده است که در افراد بالای ۵۵ سال از واکسن های دیگر استفاده شود.

تصمیم آژانس دارویی ایتالیا یک روز پس از آن اعلام شد که اتحادیه اروپا تزریق این واکسن را تایید کرد اما کمیته واکسن در آلمان به دلیل ابهامات مطرح شده در مورد اثربخشی واکسن کروناویروس آسترازنکا که البته توسط شرکت تولید کننده رد شده، استفاده از آن را برای افراد مسن و سالمندان توصیه نمی کند.

آژانس دارویی ایتالیا همچون آژانس دارویی اروپا استفاده از واکسن آسترازنکا را برای پیشگیری از بیماری کووید-۱۹ در افراد بالای ۱۸ سال مورد تایید قرار داده است اما ابهاماتی در مورد اثربخشی این واکسن در افراد بالای ۵۵ سال وجود دارد و به همین دلیل توصیه شده این واکسن در افراد ۱۸ تا ۵۵ سال که شواهد بیشتری در دست است، استفاده شود.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آخرين مرحله ثبت نام دوره های MBA و DBA دانشگاه تهران

ی ژانویه 31 , 2021
دانشکده فنی دانشگاه تهران در حوزه مدیریت کسب و کار و در دو سطح MBA و DBA برای آخرين ترم سال 99 خود اقدام به ثبت نام متقاضیان نموده است. دوره MBA بدون گرایش (گرایش عمومی) و دوره DBA در شش گرایش تخصصی از جمله DBA مدیریت مالی و سرمایه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000