مرزهای عراق با سوریه امن است

سیاسی/ بین الملل 6016a305cb3e6_6016a305cb3e8 فرماندهی عملیات مشترک عراق از استقرار یگان‌های نظامی برای برقراری امنیت در بغداد خبر داد.

عبدالامیر الشمری گفت: یگان‌های امنیتی به شکل مستمر درحال پیگرد تروریست‌های داعش هستند که درحال حاضر در مناطق دوردست به شکل محدود فعالیت می‌کنند.

وی تأکید کرد: امنیت بغداد مهم است و یگان‌های امنیتی مجددا مستقر شده‌اند. وضعیت بغداد عادی است و ما به تلاش اطلاعاتی خود ادامه می‌دهیم. هماهنگی نظامی و امنیتی با اقلیم کردستان داریم. استقرار مجدد یگان‌های امنیتی براساس تهدیدات امنیتی است.

الشمری گفت: گذرگاه‌های مرزی در امنیت کامل بوده و یگان‌های امنیتی در اطراف گذرگاه‌ها مستقر هستند. طرح‌هایی برای ارتقای عملکرد نیروهای امنیتی با نظارت نخست‌وزیر وجود دارند.

الشمری گفت: مرزها با سوریه امن هستند و برای افزایش استحکامات نظامی در آنجا تلاش می‌کنیم.

عراق دسامبر ۲۰۱۷ از آزادی کامل خاک عراق از دست داعش خبر داد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پزشکانی که به دنبال جذب فالوئر هستند!

ی ژانویه 31 , 2021
اخیرا بارها مشاهده شده اطلاعات پزشکی چهره معروف، به جای اینکه از سوی خانواده بیمار رسانه‌ای شود توسط پزشک مربوطه آن هم در صفحه اینستاگرام وی رسانه‌ای می‌شود. قطعا چنین رفتاری خارج از شان پزشکی و صرفا برای جذب مخاطب است. این روند تا جایی تکرار شده و شدت گرفته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000