سازمان امدادرسان ترکیه‌ای برای آوارگان روهینجا در بنگلادش کمک ارسال کرد

سیاسی/ بین الملل 6016a2e51d222_6016a2e51d225 یک سازمان امدادرسان ترکیه‌ای اقدام به فرستادن بسته‌های کمک برای آوارگان قوم روهینجا در منطقه "کاکس بازار" واقع در جنوب شرق بنگلادش کرد.

این سازمان مستقر در شهر استانبول موسوم به "بنیاد امداد انساندوستانه" اقدام به ارسال بسته‌های غذا و محموله‌های مخصوص زمستان برای ۴۴۸۲۵ آواره فرار کرده از نسل کشی در میانمار کرد.

این سازمان در بیانیه‌ای اعلام داشت، به توزیع بسته‌های غذا حاوی حبوبات، پاستا، خرما و نوشیدنی میان ۲۲۴۵۰ فرد نیازمند پرداخته است.

مجموع ۲۲۳۷۵ نفر نیز پوشاک زمستانی و پتو دریافت کردند.

سازمان ملل قوم مسلمان روهینجای میانمار را آزار دیده‌ترین مردم در جهان توصیف کرده و اعضای این قوم از زمان کشته شدن ده‌ها تن در یک خشونت محلی در سال ۲۰۱۲ با نگرانی فزاینده از حمله مواجه شده‌اند.

طبق اعلام عفو بین‌الملل، بیش از ۷۵۰ هزار تن از اعضای قوم روهینجا که اکثرا زن و کودک هستند بعد از اجرای سرکوبهای نیروهای میانماری علیه اعضای این اقلیت در اوت ۲۰۱۷، از این کشور فرار کرده و به بنگلادش گریخته‌اند و تعداد آوارگان این قوم در آنجا به بالای ۱.۲ میلیون تن رسیده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۴۰ درصد ریه‌ گوهر خیراندیش درگیر کرونا شد

ی ژانویه 31 , 2021
یکی از دوستان گوهر خیراندیش خبر داد که عمده عفونت ریه این بازیگر کنترل شده و فیزیوتراپی ریه در حال انجام است. بیتا منصوری با ارایه توضیحاتی درباره وضعیت بیماری این بازیگر، اعلام کرد که او دیر به بیمارستان مراجعه کرده است. منصوری درباره وضعیت گوهر خیراندیش که این روزها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000