اعدام جوان فلسطینی در جنوب نابلس مستلزم افزایش اشکال مقاومت است

سیاسی/ بین الملل 60169ba642138_60169ba64213b جنبش حماس در واکنش به اقدام اشغالگران رژیم صهیونیستی در اعدام یک جوان فلسطینی در جنوب نابلس، آن را استمرار رویکرد چریکی ارتش صهیونیستی و ادامه تعرض‌های روبه‌فزونی شهرک‌نشین‌ها در کرانه باختری دانست .

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس صبح امروز (یکشنبه) در گفت‌وگو با خبرگزاری "صفا" فلسطین اظهار کرد: اقدام ارتش رژیم اشغالگر در اعدام یک جوان فلسطینی در جنوب نابلس به معنای استمرار رویکرد چریکی ارتش دشمن و ادامه تعرض‌های روبه‌فزونی شهرک‌نشین‌ها علیه مردم ما در کرانه باختری است.

سخنگوی حماس در ادامه گفت: این تروریسمی که ارتش اشغالگر و گله‌های شهرک‌نشین‌ها انجام می‌دهند، مستلزم تشدید تمامی اشکال مقاومت جهت مقابله با این دشمن است.

حازم قاسم در ادامه ورود به یک درگیری واقعی به صورت مشترک را خواستار شد و گفت: این مساله نیز نیازمند توقف هماهنگی‌های امنیتی و اجرای تصمیمات دبیرکل‌ها درباره لزوم فعال‌سازی مقاومت مردمی است.

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز اعلام کرد که انجمن مدنی فلسطین گزارش داده یک جوان فلسطینی در پی تیراندازی سربازان دشمن به سمتش در جنوب بیت لحم واقع در جنوب کرانه باختری اشغالی به شهادت رسیده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

در تظاهرات ساکنان حسکه سوریه ۵ تن کشته و زخمی شدند

ی ژانویه 31 , 2021
سیاسی/ بین الملل خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد در تظاهرات ساکنان شهر حسکه سوریه نسبت به محاصره مرکز این شهر توسط نیروهای قسد، یک تن کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند. در تظاهرات ساکنان شهر حسکه سوریه نسبت به محاصره مرکز این شهر توسط نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد)، یک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000