آمریکا با عملیات هلی‌برن داعشی‌ها را پشت مواضع حشد شعبی در جرف النصر مستقر می‌کند

سیاسی/ بین الملل 6016a9878a7e4_6016a9878a7e6 یک کارشناس امنیتی عراقی گفت آمریکا اقدام به بیرون کردن نیروهای حشد شعبی از منطقه جرف النصر در شمال بابل می‌کند.

صباح العکیلی نیروهای آمریکا را به دست داشتن در فعالیت داعش در مناطق کمربند بغداد و جرف النصر در شمال استان بابل متهم کرد.

وی در این باره فاش کرد: طرف‌های سیاسی و خارجی با حمایت آمریکا برای بیرون کردن نیروهای حشد شعبی از منطقه جرف النصر به عنوان محل ارتباط بابل، الأنبار و بغداد تلاش می‌کنند.

العکیلی ادامه داد: نیروهای آمریکا هراز چندگاهی با انجام عملیات هلی‌برن عناصر داعش را در پشت مواضع حشد شعبی در جرف النصر مستقر می‌کنند تا مواضع حشد شعبی را هدف قرار داد و خطوط انتقال برق را تخریب کنند.

وی تصریح کرد: هدف نظامی و راهبردی نیروهای آمریکا نفوذ به جرف النصر برای ایجاد یک خطر و تهدید در استان‌های مذکور و به دنبال آن توجیه بقای حضورشان در عراق است. این اقدام همچنین درخواست دولت عراق برای ادامه حضور آمریکایی‌ها در کشور را توجیه می‌کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مرزهای عراق با سوریه امن است

ی ژانویه 31 , 2021
سیاسی/ بین الملل فرماندهی عملیات مشترک عراق از استقرار یگان‌های نظامی برای برقراری امنیت در بغداد خبر داد. عبدالامیر الشمری گفت: یگان‌های امنیتی به شکل مستمر درحال پیگرد تروریست‌های داعش هستند که درحال حاضر در مناطق دوردست به شکل محدود فعالیت می‌کنند. وی تأکید کرد: امنیت بغداد مهم است و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000