انسداد کامل ۹ محور/ انسداد یک محور مقطعی است

601668c066d0e_2021-01-31_11-52

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محورهایی که مسدود هستند را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به عملیات کارگاه جاده‌ای که منجر به انسداد یک مهر شده است، اظهار کرد: در استان مازندران، محور چالوس، حدفاصل کیلومتر ۵ الی ۱۵ (مرزن‌آباد تا دزدبن) به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ تا ۱۲ اسفند، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه، محور فوق در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌گردد.

وی با اشاره به محورهای مسدود شریانی گفت: محور شهداد – نهبندان و جاده قدیم پلدختر-خرم آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به محورهای دارای انسداد فصلی بیان کرد: محور شمشک – دیزین، اولنگ – شاهرود، سی سخت – پادنا، گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه، وازک – بلده و پونل – خلخال هم تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حضور رهبر انقلاب در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا

ی ژانویه 31 , 2021
سیاسی/ رهبری همزمان با آغاز ایام‌الله دهه‌فجر و در آستانه چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نخستین ساعات صبح امروز (یکشنبه) در مرقد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حاضر شدند. ایشان با قرائت نماز و قرآن، یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند. رهبر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000