تاکید عراق و سوریه بر اهمیت همکاری امنیتی

سیاسی/ بین الملل 60165533e928e_60165533e9290 وزیر کشور عراق و سفیر سوریه در بغداد در جریان دیدار با یکدیگر بر اهمیت تبادل اطلاعات امنیتی بین دو کشور تاکید کردند.

دفتر عثمان الغانمی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که الغانمی و صطام الدندح، سفیر سوریه در بغداد با یکدیگر دیدار کردند و در جریان این دیدار دو طرف بر اهمیت تبادل اطلاعات و داده‌های امنیتی بین بغداد و دمشق تاکید کردند.

وزیر کشور عراق و سفیر سوریه در بغداد در جریان این دیدار در خصوص پاره‌ای از موضوعات مهم و مورد توجه دو کشور که در خدمت منافع دو کشور دوست باشند، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این بیانیه همچنین آمده است، عثمان الغانمی و صطام الدندح در جریان این دیدار، تقویت روابط دوجانبه بین بغداد و دمشق و موضوعات امنیتی به ویژه در زمینه تبادل اطلاعات و داده‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نقش‌هایی که زندگی واقعی بازیگران را به بازی گرفت/ تصاویر‌

ی ژانویه 31 , 2021
گاهی بازی در یک نقش و فیلم سینمایی برای بازیگران گران تمام می‌شود و زندگی آن‌ها در دنیای واقعی تحت تأثیر قرار می‌گیرد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا بازیگران، یک نقش مشخص را برای بازی کردن انتخاب می‌کنند. ممکن است پول زیادی بابت آن دریافت کنند، کاراکتری که قرار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000