ردپای دلار جهانگیری این بار در بازار روغن! / ارز دولتی، قاچاقچیان را وارد بازار روغن کرد

601576ff2ddbc_2021-01-30_18-40 دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی بیان کرد: انتقال ارز، اختصاص ارز دولتی و قیمت ارز برای روغن به طور کلی در حوزه اختیارات دولت است و همین سیاستها بازار روغن را تحت تاثیر قرار داده است.

قاسمعلی حسنی در گفتگو با خبر فوری گفت: بنکداران نگاهشان به دست تولید کنندگان برای دریافت سهمیه است این روزها اولویت توزیع روغن با فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی شرکت‌ها درحال سوءاستفاده هستند. بنابراین از دولت درخواست کردیم اجازه بدهد با ارز آزاد بدون نیاز به سیستم بانکی برای رفع نیاز بازار روغن جامد و مایع از خارج وارد کنیم اما ایراد کار اول ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی است که منجر به اتفاقاتی از جمله قاچاق می‌شود.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

راه اندازی ۱۷۰ پایگاه جدید اورژانس کشور/افزایش بالگردهای اورژانس

ی ژانویه 31 , 2021
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: ۱۷۰ پایگاه به سیستم اورژانس اضافه و به بهره برداری رسیده است. به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور صبح امروز در ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همکاران من در سازمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000