الجزایر واکسیناسیون علیه کرونا را با واکسن روسی آغاز کرد

60157d1859043_2021-01-30_19-06

امروز (شنبه) و یک روز پس از دریافت اولین محموله واکسن روسی کرونا، واکسنیاسیون علیه ویروس کرونا را با این واکسن در شهر بلیده این کشور آغاز کرد.

عملیات واکسیناسیون گروه های پرخطر در معرض ابتلا به ویروس کرونا مانند کارمندان بخش بهداشت ، افراد مسن و مبتلایان به بیماری های مزمن پیش از واکسیناسیون عمومی آغاز شده است.

بنا به گفته عمار بلحمیر ، سخنگوی دولت و وزیر ارتباطات، در مرحله دوم ، از آغاز روز یکشنبه، واکسیناسیون کارمندان بخشهای امنیتی، حفاظت شهری، آموزش، سیاستمداران، و روزنامه نگاران آغاز می شود. اما انتخاب بلیده جهت آغاز واکسیناسیون به این علت است که از آغاز سال گذشته بیشترین آسیب را با ظهور ویروس همه گیر کرونا دیده است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نشانه‌های امیدوارکننده از پادتن درمانی علیه کرونا

ش ژانویه 30 , 2021
یک داروی تجربی و بر پایه پادتن درمانی که در سیستم درمان عمومی انگلیس نیز مورد آزمایش قرار گرفته علیه عوارض کووید-۱۹ نتایج موفقیت آمیزی داشته است. نتایج مقدماتی این آزمایش‌ها با بررسی ۴۰۹ بیمار در ایالات متحده به‌دست آمد و این نتایج ماه‌ها پس از افشای این خبر منتشر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000