اقتصاد هند ۷.۷ درصد آب رفت

601563b91b30e_601563b91b310 دولت هند طی نظرسنجی از اقتصاددانان تخمین می‌زند که اقتصاد این کشور در سال مالی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ تحت فشار سنگین پاندمی کرونا ۷.۷ درصد آب رفته باشد.

دولت هند طی نظرسنجی از اقتصاددانان تخمین می‌زند که اقتصاد این کشور در سال مالی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ تحت فشار سنگین پاندمی ۷.۷ درصد آب رفته باشد.

ارائه این گزارش مهم ۲ روز پیش از آن انجام شد که وزیر مالی هند بودجه فدرال را به پارلمان ببرد.

طی این نظرسنجی تخمین زده شده است در سال مالی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ که در ۳۱ مارس به پایان رسید اقتصاد هند ۷.۷ درصد آب برود. این با تخمین بانک مرکزی هند (رشد منفی ۷.۵ درصد) و تخمین اداره ملی آمار (رشد منفی ۷.۷ درصد) مطابقت دارد.

اقتصاددانان شرکت‌کننده در این نظرسنجی همچنین پیش‌بینی کردند که اقتصاد هند در سال مالی ۲۰۲۱-۲۰۲۲ با رشد ۱۱.۵ درصدی روبرو شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چندین کشته و زخمی در انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در عفرین سوریه

ش ژانویه 30 , 2021
سیاسی/ بین الملل در پی انفجار خودروی بمب گذاری شده در شهر عفرین واقع در شمال غرب سوریه چندین تن کشته و زخمی شدند. رسانه‌های محلی گزارش دادند که در پی این انفجار شش تن کشته و ۹ تن زخمی شدند. دو کودک نیز از بین قربانیان این انفجار هستند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000