عربستان رزمایش “نیزه‌های پیروزی” را فردا آغاز می‌کند

سیاسی/ بین الملل 60155870e701f_2021-01-30_16-30 وزارت دفاع عربستان اعلام کرد که آمادگی‌های خود برای آغاز رزمایش‌ "نیزه‌های پیروزی" را که فردا یکشنبه آغاز می‌شود، تکمیل کرده است.

وزارت دفاع عربستان در توییتر نوشت، نیروهای این وزارت خانه با مشارکت نیروهای زمینی، دریایی و هوایی در مرکز هوایی در بخش شرق این کشور طی مقطع زمانی از ۳۱ ژانویه تا ۱۱ فوریه آتی رزمایش را برگزار خواهند کرد.

تمامی سامانه‌های هوایی شرکت کننده در این رزمایش، وارد پایگاه هوایی ملک عبدالعزیز شده‌اند تا این رزمایش را آغاز کنند. این تمرین از فعالیت‌های مهمی است که نیروهای هوایی به همراه دیگر نیروهای مسلح عربستان در آن مشارکت می‌کنند تا سطح آمادگی خود را بالا برده و همکاری مشترک را تقویت کرده و توانمندی‌های جنگی را بالا ببرند و به تبادل تجارب بپردازند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

راهپیمایی مجازی در 22 بهمن

ش ژانویه 30 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی روز ۲۲ بهمن یک راهپیمایی مجازی نیز برگزار خواهد شدپ. نصرت الله لطفی در مورد نحوه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: رئیس جمهوری در مراسم یوم الله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000