جایزه یک میلیون روپیه‌ای برای کارگردان بزرگ فرانسه

60156418a320a_60156418a320c جشنواره بین‌المللی فیلم کرالا از ژان لوک گدار فیلمساز و منتقد برجسته فرانسوی – سوییسی که با جنبش موج نوی فرانسه زمینه تحول سینمای جهان را فراهم کرد، تجلیل می‌کند.

با اهدای جایزه یک عمر دستاورد در جشنواره بین‌المللی فیلم کرالای امسال از ژان لوک گدار تجلیل می‌شود.

آکادمی برگزار کننده این رویدا اعلام کرد این جایزه شامل یک جایزه نقدی یک میلیون روپیه‌ای هم می‌شود.

بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کرالا قرار بود ماه پیش برگزار شود اما برای شیوع کرونا به تعویق افتاد و حالا قرار است اواخر فوریه و اوایل مارس با رعایت نکات ایمنی کووید برگزار شود.

گدار که ساخت بیش از ۴۵ فیلم را در کارنامه دارد فیلمسازی است که زبان بصری فیلم‌ها را از طریق آثاری چون «آلفاویل»، «زن زن است» و «از نفس افتاده» تغییر داد.

وی قرار است به صورت آنلاین در این رویداد شرکت کند.

مقامات رسمی جشنواره گفتند از آنجا که به دلیل کرونا امکان سفر فراهم نیست به نیابت از سوی گدار، آدور گوپالاکریشنان فیلمساز هندی این جایزه را دریافت می‌کند.

گفته شده به مناسبت بیست و پنجمین سال برگزاری این جشنواره برنامه‌های خاصی تدارک دیده شده و یک تمبر به این مناسبت منتشر می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عربستان رزمایش "نیزه‌های پیروزی" را فردا آغاز می‌کند

ش ژانویه 30 , 2021
سیاسی/ بین الملل وزارت دفاع عربستان اعلام کرد که آمادگی‌های خود برای آغاز رزمایش‌ "نیزه‌های پیروزی" را که فردا یکشنبه آغاز می‌شود، تکمیل کرده است. وزارت دفاع عربستان در توییتر نوشت، نیروهای این وزارت خانه با مشارکت نیروهای زمینی، دریایی و هوایی در مرکز هوایی در بخش شرق این کشور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000