پرونده عنابستانی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع شد

سیاسی/ مجلس 60155b2e08b38_2021-01-30_16-42 سخنگوی هیات رییسه مجلس از ارجاع پرونده علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس به هیات نظارت به رفتار نمایندگان خبر داد و گفت: نتیجه بررسی‌های هیات نظارت حداکثر تا ۱۰ روز دیگر اعلام می‌شود.

«محمدحسین فرهنگی» گفت: حواشی رخ داده برای نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی دو بعد داشت؛ بعد اول رفتار نماینده سبزوار بود که هیات نظارت به این موضوع ورود کرده و در حال بررسی آن است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: بعد دوم این ماجرا توهینی است که به مجلس شده است. چرا که توهین‌های انجام شده فقط مربوط به آن سرباز نیست. بلکه مامور دیگری که چهره او در فضای مجازی منتشر نشد، توهین‌های زیادی به نماینده مجلس انجام داده و یکی از مسببان راه‌بندان مسیر نیز او بوده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این دو موضوع باید به صورت موازی بررسی شود. یعنی هم حواشی مربوط به نماینده مجلس و هم توهین‌هایی که مامور نیروی انتظامی انجام داده است، باید در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی این موضوع را آغاز کرده و نتیجه آن ظرف مدت یک هفته تا ۱۰ روز آینده اعلام می‌شود.

انتشار فیلمی از نحوه برخورد علی اصغر عنابستانی با مامور وظیفه راهور (نیروی انتظامی) هفته گذشته حاشیه های زیادی را در فضای رسانه ای و مجازی در پی داشته است.

بر اساس این فیلم که این هفته به شکل گسترده در فضای مجازی منتشر شد، خودروی این نماینده حین عبور غیرقانونی از خط ویژه در یکی از خیابان‌های تهران با هشدار مامور راهور مواجه شده و به گفته یکی از شاهدان فیلم، سرانجام این مواجهه به جر و بحث و سیلی این نماینده بر صورت سرباز منجر شده است.

عنابستانی بعد از چند روز و در پی واکنشهایی گسترده شهروندان، ‌در ویدئویی از مردم به خاطر رفتار خود عذرخواهی کرد. پلیس راهور اعلام کرده است که این موضوع را به شکل حقوقی پیگیری می‌کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نگرانی برجامی رژیم صهیونیستی و سفر رئیس موساد به آمریکا

ش ژانویه 30 , 2021
سیاسی/ بین الملل رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد به زودی به آمریکا سفر و در دیدار با مقامات امنیتی این کشور درباره ایران رایزنی خواهد کرد. به نوشته روزنامه تایمز آو اسرائیل، یوسی کوهن رئیس سازمان جاسوسی موساد در حال نهایی کردن سفر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000