روزنامه ایران: نماینده احمدی نژادی مجلس، خواستار افزایش قیمت آب و برق برای مردم شد

6014d980831d8_6014d980831dc روزنامه ایران به نقل از فریدون عباسی از مدیران ارشد دولت احمدی نژاد و نماینده مجلس فعلی نوشت: دلیل کمبود گاز عدم صرفه‌جویی ازسوی مردم و نبود مدیریت منسجم در حوزه انرژی است.

رئیس کمیسیون انرژی گفت: با وجود افزایش تولید گاز نسبت به سال گذشته، به دلیل افزایش مصرف در دوران شیوع کرونا و سرد شدن هوا، با کمبود گاز رو به رو شده و گاز نیروگاه‌ها و صنایع قطع شدند تا گاز خانگی برقرار بماند. در این شرایط نیروگاه‌ها مجبور به سوزاندن مازوت و گازوئیل هستند.

عباسی با بیان اینکه راه مقابله با آلودگی ناشی از سوختن مازوت حذف این سوخت نیست، توضیح داد: با توجه به اینکه گوگرد موجود در سوخت مازوت بالاست باید مسأله فیلترینگ در نیروگاه‌ها و کارخانه‌هایی -که مازوت می‌سوزاند- جدی گرفته شود تا از دودکش آنها دودی بیرون نیاید. رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه درصورت تخصیص تمام درآمد حاصل از قبض‌های آب و برق به وزارت نیرو، باز هم بودجه کافی برای بازسازی و گسترش شبکه آب‌رسانی و برق‌رسانی بسیار اندک است، گفت: به‌همین دلیل معتقدم باید قیمت حامل‌های انرژی از جمله آب و برق واقعی شود، در واقع باید هزینه تمام شده آن از مصرف‌کننده دریافت شود تا بتوان آن را در حوزه ایجاد زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاری کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بورس ۲۶ هزار واحد رشد کرد

ش ژانویه 30 , 2021
شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات امروز شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، با رشد ۲۶ هزار و ۷۴۸ واحدی به یک میلیون و ۲۳۴ هزار و ۴۴۵ واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۴۵۰۳ واحدی به ۴۲۹ هزار و ۱۲۷ واحد رسید. نمادهای فولاد، فملی، شستا، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000