آقای قالیباف، مرغداری من مال تو، بیا مرغ ۹ هزار تومانی تولید کن

6014521600646_2021-01-29_21-51 یک مرغدار جهرمی نامه ای به قالیباف نوشته و در آن نامه اعلام کرده که حاضر است مرغداری خود را در اختیار رئیس مجلس قرار دهد تا او با تولید مرغ ۹ هزار تومانی ادعای خود را ثابت کند.

اظهارات اخیر رئیس مجلس در خصوص قیمت مرغ واکنش های تولید کنندگان مرغ را در پی داشته، او در سخنانی گفته بود که قیمت مرغ باید ۱۰ هزار تومان باشد. چند روز پیش یکی از فعالان صنعت مرغ کشور با انتشار جدولی در خبرگزاری برنا این ادعای قالیباف را زیر سوال برد.

حالا هم یک مرغدار جهرمی نامه ای به قالیباف نوشته و در آن نامه اعلام کرده که حاضر است مرغداری خود را در اختیار قالیباف قرار دهد تا او با تولید مرغ ۹ هزار تومانی ادعای خود را ثابت کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نیلی افشار و پویان مختاری آشتی کردند

ج ژانویه 29 , 2021
نیلی افشار، شاخ اینستاگرام با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش خبر از شروع رابطه ای دوباره با پویان مختاری داد. پویان مختاری که شایعه رابطه اش با ریحانه پارسا اوج گرفته بود، حالا همه را شگفت زده کرده است. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000