پنتاگون به زندانیان گوآنتانامو واکسن کرونا می‌زند

سیاسی/ بین الملل 6014149a159d3_6014149a159d6 نیویورک تایمز گزارش کرد، پنتاگون قرار است زندانیان گوآنتانامو را در روزهای آتی علیه کرونا واکسینه کند.

روزنامه نیویورک تایمز از قول دادستانی که به پرونده ابتلای پنج زندانی گوآنتانامویی به کرونا رسیدگی می‌کند، نوشت، دادستان کلایتون تریوت جونیور مطلع شد که یکی از مقام‌های پنتاگون تفاهم نامه‌ای را برای تایید ارسال واکسن‌های کووید-۱۹ به زندان گوآنتانامو امضا کرده است.

۴۰ زندانی باقی مانده در گوآنتانامو ممکن است از روز دوشنبه و به صورت داوطلبانه این واکسن‌ها را دریافت کنند.

واکسیناسیون کارمندان زندان گوآنتانامو اوایل ژانویه ۲۰۲۱ کلید خورد اما دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا از تخصیص واکسن کرونا برای زندانیان امتناع کرد.

همچنین تعداد زندانیان گوآنتانامویی که ممکن است به ویروس مبتلا شده باشند، مشخص نیست.

این پیشنهاد در حالی صورت گرفته که جلسات مربوط به ارتکاب جرایم جنگی بار دیگر در بخش دادگستری این زندان قرار است از سر گرفته شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

طرفدار شاخدار ترامپ که به کنگره حمله کرد، علیه او شهادت می‌دهد/ عکس

ج ژانویه 29 , 2021
سیاسی/ بین الملل یکی از عوامل حمله به کنگره آمریکا که به دلیل پوشش خاصش مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت، می‌گوید بعد از آن که ترامپ از عفو وی امتناع کرد احساس می‌کند مورد خیانت قرار گرفته و آمادگی دارد علیه او در جلسه استیضاح شهادت دهد. «جیکوب آنتونی چَنسلی» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000