مینو محرز: واکسن کرونای روسی را نمی زنم/ این واکسن مورد تایید بهداشت جهانی نیست

60131d25c8ad0_2021-01-28_23-53

مدیر پروژه ساخت واکسن کرونای ایرانی گفت: سازمان غذا و داروی ایران زمانی می‌تواند دارو و واکسنی را تایید کند که پیش از آن، دارو یا واکسن مورد تایید سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته باشد.

مینو محرز گفت: تهیه و واردات واکسن کرونای روسی توسط دولت از شانس بد مردم ایران است. به هیچ عنوان از این انتخاب راضی نیستم زیرا تاکنون هیچ اطلاعاتی از این واکسن منتشر نشده است.

وی افزود: واکسن کرونا باید دارای استاندارد‌های جهانی باشد، از نظر ما واکسنی استاندارد است که مورد تایید یکی از منابع بین‌المللی باشد که یکی از آنها سازمان بهداشت جهانی و دیگری سازمان غذا و داروی اتحادیه اروپاست در صورتی که این واکسن تاییدیه هیچ کشوری را ندارد.

محرز تاکید کرد: معلوم نیست از چه زمانی تاکنون سازمان غذا و داروی کشور جزو منابع بین‌المللی شده‌اند؟ سازمان غذا و داروی ایران زمانی می‌تواند دارو و واکسنی را تایید کند که پیش از آن، دارو یا واکسن مورد تایید سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته باشد.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نوسانات نرخ ارز، روانی است/ بانک مرکزی از کاهش نرخ ارز استقبال می‌کند

پ ژانویه 28 , 2021
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه بانک مرکزی از کاهش نرخ ارز قطعا استقبال می‌کند، گفت: مهم‌ترین وظیفه بانک مرکزی حفظ و تقویت ارزش پول ملی است. عبدالناصر همتی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس با اشاره به فشار بی سابقه تحریم‌ها در ۲ سال گذشته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000