هلاکت یک سرکرده ارشد داعش در عراق

سیاسی/ بین الملل 60131807e33d2_2021-01-28_23-31 نخست وزیر عراق از هلاکت یک سرکرده ارشد داعش موسوم به نائب خلیفه خودخوانده داعش و والی عراق در این گروهک تروریستی خبر داد.

«مصطفی الکاظمی» در صفحه کاربری خود در توییتر گفت: «ملت عراق اگر قولی بدهد عمل می‌کند، ما باندهای تروریستی داعش را به پاسخی ویرانگر و زلزله‌افکن تهدید کرده‌ایم.»

نخست وزیر عراق افزود: «این پاسخ از سوی دلاورمردان ما و با از بین بردن یاسر العیساوی سرکرده گروهک شرارت طی یک عملیات اطلاعاتی منحصر به فرد انجام شد، کسی که به او جانشین خلیفه و والی عراق در گروهک تروریستی داعش گفته می‌شد.»

در پی دو حمله تروریستی پنجشنبه گذشته در بازاری در مرکز بغداد، نخست وزیر عراق تاکید کرد که داعش باید منتظر ضربه‌ای باشد که لرزه بر اندام آن اندازد.

«عبدالوهاب الساعدی» رئیس سازمان مبارزه با تروریسم عراق نیز گفت که این سرکرده ارشد داعش در چارچوب عملیات در منطقه وادی الشای در جنوب کرکوک، کشته شد.

او تاکید کرد: «سازمان مبارزه با تروریسم به قول خود به شهدای میدان الطیران بغداد پایبند است و عملیات انتقام خون شهدا ادامه دارد و تا نابودی مابقی عناصر داعش هرگز متوقف نخواهد شد.»

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق نیز روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت که نیروهای امنیتی عراق تلاش اطلاعاتی خود را در پیگرد تروریست‌ها افزایش داده‌اند و توانستند از سپتامبر گذشته تا ژانویه جاری ۱۷ سرکرده تروریست‌های داعش را به هلاکت رسانند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چرا کارت بانکی مهاجرین افغانستانی مسدود شد؟/ مهلت یک‌ماهه به اتباع خارجی برای مراجعه به بانک‌ها

پ ژانویه 28 , 2021
درحالی از صبح روز پنج‌شنبه، کارت بانکی تعدادی از مهاجرین افغان به دلیل عدم اعلام کد اتباع به بانک، مسدود شد که از بانک‌های عامل خبر رسیده که یک ماه دیگر به این مشتریان مهلت داده شده است. مسدود شدن کارت‌های بانکی مهاجرین افغان از صبح روز پنج‌شنبه باعث شد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000