جلاد رسمی مصر خاطراتش را رسانه‌ای کرد

سیاسی/ بین الملل 601288220d9a4_2021-01-28_13-17 کارمند اجرای احکام در مصر که بیش از ۱۰۷۰ نفر از جمله ۲۰۰ زن را اعدام کرده از خاطرات خود در دوره انجام وظیفه سخن گفت.

حسین عشماوی مشهورترین جلاد مصر که این روزها به نام مجری احکام اعدام خوانده می‌شود در یک برنامه تلویزیونی شخصیت‌هایی را که طی سال‌های حضورش در این پست اعدام کرده معرفی و برخی از خاطرات خود را نیز در این زمینه بازگو کرد.

او در این برنامه گفت: من افراد مشهوری از جمله شماری از جاسوس‌های اسرائیلی را اعدام کرده͏‌ام.

عشماوی در مورد اعدام زنان هم تعریف کرد: تقریباً ۲۰ درصد از افرادی که به دست من اعدام شدند زن بودند گرچه در میان آنها چند جاسوس اسرائیلی هم به چشم می‌خورد ولی اکثر زنان اعدامی کسانی بودند که همسران خود را به قتل رسانده بودند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حسین پاکدل داور جشنواره تئاتر فجر شد

پ ژانویه 28 , 2021
حسین پاکدل، فرهاد مهندس‌پور و پیام دهکردی آثار راه‌یافته به مسابقه تئاتر ایران در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را داوری می‌کنند. هیات داوران بخش مسابقه ایران در سی و نهمین دوره جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند. در این هیات داوری حسین پاکدل، فرهاد مهندس‌پور و پیام دهکردی آثار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000