روزی که رویا تیموریان از زیبایی‌های زنانه‌اش گذشت/ واکنش خانم بازیگر به جنجال موهای تراشیده لیلا حاتمی

6012415ca6695_6012415ca6697 رویا تیموریان، بازیگر شناخته شده با انتشار تصویری از موهای تراشیده شده خود در فیلم "حاجی شاه" درباره تجربه گذشتن بازیگران از زیبایی ظاهری برای ایفای یک نقش نوشت.

رویا تیموریان در یادداشتی به حمایت از فیلم توقیف شده "قاتل و وحشی" به کارگردانی حمید نعمت‌الله پرداخت و از تجربه تراشیدن موهایش برای بازی در فیلم "حاجی شاه" نوشت.

در روزهای گذشته اعلام شد که فیلم "قاتل و وحشی" به خاطر موهای تراشیده شده و گوش لیلا حاتمی اجازه اکران در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را پیدا نکرده است. رویا تیموریان با انتشار تصویری از خود در فیلم "حاجی شاه" درباره تجربه گذشتن بازیگران از زیبایی ظاهری برای ایفای یک نقش نوشت.

بیشتر بخوانید: تصویر جنجالی لیلا حاتمی با موهای تراشیده
رویا تیموریان نوشته است: "ما سینماگران حقمان این نیست"

برای یک زن مو عنصر مهم زیبا بودن است. روزی که فیلمنامه‌ی حاجی‌شاه را میخواندم میدانستم قرار است موهایم تراشیده شود اما من عاشق حرفه‌ام هستم،عاشق نقشم بودم و برایش حاضر شدم از تمام زیبایی های زنانه خودم بگذرم.همه میدانیم عاشقی این حرفها نمیشناسد.شب قبل از تست گریم در دلم آشوب بود حس غریبی بود،اضطراب از دست دادن و همزمان رسیدن به حاجی شاه!

ما از هرکجا که فکر میکردیم پرسیدیم که چه باید کرد.اندازه‌ی مو برای نمایش روی پرده چند سانت باید باشد؟از مراجع مختلف از هرکجا که فکرش راکنید سر آخر هم تمام این زحمات،از دست دادن ها،عاشقی کردن ها،سختی ها کشیدن‌ها بی فایده بود.چرا که قوانین نانوشته و متغیر است و نمی‌شود با تمام معیارهای متغیر فیلم با قصه‌ای حساس ساخت! من برای آن فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین شدم. اما برای فیلمی که قرار شد برای همیشه در کمد کارگردان بماند و فقط حسرتی در دل ما بگذارد.

حالا امروز میبینیم که این دور تسلسل هنوز دارد در حق بازیگران زن ما ظلم میکند.تا کی و تا کجا ما جان و عشق و انرژی و خلاقیتمان پای سلایق و قوانین متغیر و نانوشته پایمال شود؟

ما سینماگران حقمان این نیست ما لایق رفتار شایسته‌تری هستیم."
56

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

طالبان ادعای خزانه داری آمریکا در مورد القاعده را رد کرد

پ ژانویه 28 , 2021
سیاسی/ بین الملل گروه طالبان در بیانیه ای ادعای وزارت خزانه داری آمریکا در مورد قدرت گرفتن القاعده در افغانستان را رد کرد. ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان در وب سایت انگلیسی زبان طالبان حضور عوامل القاعده در افغانستان را تکذیب کرد. واکنش طالبان در پاسخ ادعای گزارش وزارت خزانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000