اعتراف هاآرتص: جامعه اسرائیل از درون در حال فروپاشی است

سیاسی/ بین الملل 6011b107cc4fe_6011b107cc502 روزنامه هاآرتص نوشت که بخشی از جامعه رژیم صهیونیستی از درون در حال فروپاشی و نابودی است.

روزنامه هاآرتص روز چهارشنبه به رویدادهای چند روز اخیر در مناطق ارتدوکس نشین اسرائیل اشاره کرد که منجر به آتش زدن چند مکان عمومی و درگیری با پلیس شد و نوشت: امروز می‌توان گفت ۱۱ درصد از جامعه اسرائیل کمر به از بین بردن اسرائیل بسته‌اند.

در این مقاله نویسنده ضمن حمله شدید به اعتقادات ارتدوکس‌ها و زیر سوال بردن نحوه نگاه آنها به مقابله با شیوع ویروس خاطرنشان کرد که جامعه اسرائیل بین عقل و جنون و حکمت و حماقت دست و پا می‌زند.

وی بیانیه یکی از نمایندگان ارتدوکس‌ها در کنست (پارلمان) را آورده و از زبان وی نوشت: ما مسؤول (انتشار و شیوع بیماری) نیستیم، این شما بودید که ما را به اینجا آوردید و در این تراکم جمعیتی (در قدس) اسکان دادید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ربیعی: جامعه تحریم‌زده بیش از هر زمان دیگر نیازمند «شهر آرام» است

چ ژانویه 27 , 2021
سیاسی/ دولت دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری و سخنگوی دولت در یادداشتی نوشت: جامعه تحریم‌زده و شهرهای درگیر کرونا، مردم را بیش از هر زمان دیگری نیازمند شهر آرام کرده است و آدمها در شهرهای بزرگ، بیشتر به آن نیاز دارند. علی ربیعی با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی خود، نوشت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000