وزیر دفاع جدید آمریکا در طرحهای خروج از عراق و افغانستان بازبینی می‌کند

سیاسی/ بین الملل 60110f3b78b86_60110f3b78b89 وال استریت ژورنال به نقل از مقام‌های نظامی آمریکا گزارش کرد، رئیس جدید پنتاگون قرار است استراتژی این کشور در جنگهای عراق و افغانستان را مورد بررسی قرار دهد.

به گفته مقامهای دفاعی، انتظار می‌رود رئیس جدید پنتاگون در تعداد سربازان آمریکایی در افغانستان و عراق در تلاش برای بررسی استراتژی آمریکا در قبال این دو جنگ و در پی اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهور قبلی در خارج ساختن نیروها از آنجا بازبینی کند.

لوید آستین، وزیر دفاع دولت جو بایدن با مجموعه‌ای از مسائل در آمریکا و سراسر جهان روبرو است اما تصمیم دونالد ترامپ در خارج ساختن سریع بیش از 3000 سرباز از این دو جنگ قبل از ترک ریاست جمهوری در ماه جاری میلادی کاخ سفید را با دورنمای اینکه چطور این جنگهای طولانی را مدیریت خواهد کرد روبرو ساخته است.

آستین چند روز پیش در جلسه استماع مربوط به تاییدش عنوان کرد، به بازبینی استراتژی‌ها و منابع در این دو جنگ می‌پردازد اما دیدگاهش درباره تهدیدات مربوط به این دو جنگ و اینکه چطور تعداد سربازان و دیگر قابلیتهای نظامی را با آنها تطبیق داد به شکل مبهمی مطرح کرد. جان کربی، سخنگوی آستین گفت، مقامها هنوز تصمیم رسمی برای بازبینی در سطح تعداد سربازان در هر یک از دو کشور اتخاذ نکرده‌اند.

او اظهار کرد: این عقلانی است که دولت جدید بخواهد وضعیت عملیاتها در هر دو مکان و به کارگیری منابع برای این ماموریتها را بهتر درک کند. او اضافه کرد: هیچ چیز نسبت به تمایل ما برای دفاع از مردم آمریکا در برابر تهدید تروریسم تغییر نکرده در حالی که ما اطمینان حاصل می‌کنیم به شکل مناسبی به تامین منابع برای راهبردمان می‌پردازیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اگر پسورد و پین‌کد گوشی خود را فراموش کردید...

چ ژانویه 27 , 2021
در این مطلب می‌خواهیم درباره روش‌های ورود به گوشی بدون داشتن رمز عبور یا پین‌کد و حتی الگوی رمز صحبت کنیم. فراموش کردن پسورد یا پین‌کد گوشی یک اتفاق خیلی عجیب و تعجب‌آور نیست. شاید شما آن‌قدر باهوش هستید یا انواع اقدامات پیش‌گیرانه را برای این روز انجام دادید، ولی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000