محدودیت‌های تردد تهران تا کی ادامه دارد؟

601101ab43440_2021-01-27_09-31

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ادامه محدودیت های کرونایی در استان تهران، گفت: محدودیت ها در استان تهران ادامه دارد مگر موردی از طریق ستادملی مدیریت کرونا برای ما ابلاغ شود.

حمیدرضا گودرزی در جمع خبرنگاران درباره احتمال برداشته شدن محدودیت های تردد، فعالیت اصناف و تردد شبانه گفت: حداقل تا پایان این هفته محدودیت ها پابرجاست و تاکنون هیچ تغییری نکرده است و برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا اقدام خواهد شد.

وی تاکید کرد: بی تردید برای تغییر وضعیت و محدودیت ها باید تا پایان هفته منتظر تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا باشیم و هر موردی به استان تهران ابلاغ شود بر اساس آن عمل خواهیم کرد.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عامل اصلی آلودگی هوای کلانشهرها؛ سرطان‌زا و هم‌رده با رادیواکتیو

چ ژانویه 27 , 2021
یک کارشناس گفت: بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون – که به‌عنوان عامل اصلی آلودگی هوای کلانشهرهای کشور مطرح است- جزو گروه اول مواد سرطان‌زا و هم‌رده با مواد رادیو اکتیو هستند. مهدی میرزایی قمیضمن اشاره به هزینه‌ خسارت‌های اجتماعی آلاینده‌های هوا بر سلامت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000