ذوق زدگی کاردار سفارت رژیم صهیونیستی از حضور در امارات

سیاسی/ بین الملل 600ffd945fe7d_2021-01-26_15-01 کاردار سفارت رژیم صهیونیستی در امارات اولین توییتی را پس از ورودش به ابوظبی منتشر و از حضورش در این کشور ابراز خرسندی کرد.

ایتان نائیه، کاردار سفارت رژیم صهیونیستی در امارات در نخستین توییت خود فیلم هواپیمایی که با آن وارد ابوظبی شد و روی آن نام رژیم صهیونیستی هک شده بود، منتشر کرده و نوشت: از حضورم در اینجا ذوق زده ام… این کمترین چیزی است که می توانم بگم‌.

وی در توییتی دیگر احساسات خود را درباره ورودش به امارات جهت افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی ابراز کرد و نوشت:" با ورودم به امارات برای افتتاح سفارت اسرائیل در ابوظبی غرق در احساسات شده ام. از داخل امارات از همه کسانی که تبریک گفتند و نیز دنبال کنندگان جدید تشکر می کنم. با هم روابط مستحکم و گسترده ای در دراز مدت خواهیم ساخت."

نائیه نخستین سفیر رژیم صهیونیستی در امارات و در کل کشورهای حوزه خلیج فارس است. او در سال ۱۹۶۳ در اراضی اشغالی به دنیا آمد.

ایتان نائیه پیش از این از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ سفیر رژیم صهیونیستی در ترکیه بود. وی همچنین به عنوان سفیر این رژیم در آذربایجان و نماینده در دفتر دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در لندن فعالیت کرده است.

رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از افتتاح سفارت خود در ابوظبی خبر داد تا به این ترتیب امارات اولین کشور حوزه خلیج فارس باشد که در آن سفارت رژیم صهیونیستی افتتاح می شود. این اقدام چهار ماه پس از امضای توافقنامه صلح میان دو طرف صورت می گیرد.

۲۵ شهریور نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وزیر خارجه امارات و دونالد ترامپ در باغ جنوبی کاخ سفید آنچه معاهده "صلح" میان ابوظبی و تل‌آویو می‌خوانند را در حضور ۷۰۰ تن از حاضران در سه نسخه امضا کردند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازداشت ۷۱ نفر در ترکیه به بهانه کودتای 5 سال پیش

س ژانویه 26 , 2021
سیاسی/ بین الملل نیروهای امنیتی ترکیه بیش از هفتاد نفر را به اتهام ارتباط با عاملان کودتای نافرجام پنج سال پیش بازداشت کردند. سیاست آنکارا در پاکسازی نهادها و سازمان‌های دولتی از اعضا و وابستگان جنبش «فتح‌الله گولن» واعظ و اپوزیسیون آمریکانشین دولت ترکیه علی‌رغم شیوع گسترده ویروس «کووید۱۹» در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000