سفر هیئت رژیم صهیونیستی به سودان به ریاست وزیر اطلاعات این رژیم

سیاسی/ بین الملل 600f9a9a03a2b_600f9a9a03a2e هیاتی از رژیم صهیونیستی دوشنبه به ریاست الی کوهن، وزیر اطلاعات این رژیم به سودان رفت. این نخستین سفر یک وزیر صهیونیستی به سودان از زمان امضای توافق عادی سازی میان دو طرف است.

الی کوهن، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی پس از بازگشت به اراضی اشغالی در بیانیه ای گفت: "من اطمینان دارم که این دیدار به آغاز بسیاری از جنبه های مهم همکاری دو طرفه منجر خواهد شد که به اسرائیل و سودان کمک و همچنین از ثبات امنیتی در منطقه حمایت می کند."

کوهن گفت که با مقامات سودان دیدار کرده و هیئت وی در مورد طیف وسیعی از مسائل دیپلماتیک و امنیتی و همچنین امکان همکاری اقتصادی با خارطوم گفتگو کرده است.

در بیانیه صادر شده در این باره آمده است که دو طرف توافق کردند یک هیئت سودانی از اراضی اشغالی دیدار کند.

سودان پس از امارات ، بحرین و مراکش چهارمین کشوری بود که توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را با نظارت دولت سابق آمریکا امضا کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

صدور مجوزهای تردد سختگیرانه شود/نباید گرفتار پیک جدید شویم

س ژانویه 26 , 2021
سخنگوی وزارت بهداشت، بر اهمیت تشدید نظارت های بهداشتی بر کسب و کارها در روزهای پایانی سال و همچنین محدودتر ساختن ترددهای برون شهری به منظور کنترل بیماری کرونا، تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، سیما سادات لاری، گفت: معتقدم برای اعمال یکسری محدودیت‌ها در این شرایط خاص و همچنین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000