افراد واکسینه شده می‌توانند همچنان ناقل کرونا باشند

600ed073d8922_600ed073d8926

مقامات پزشکی انگلیس می‌گویند: افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده‌اند هنوز هم ممکن است این ویروس را به دیگران منتقل کنند و باید به محدودیت‌های قرنطینه ای ادامه دهند.

پروفسور جاناتان ون تم، معاون مشاور ارشد پزشکی انگلیس هشدار داد که اگر افراد واکسینه شده در رعایت قوانین سستی کنند، احتمالا افراد دیگری را که در فهرست اولویت‌های واکسیناسیون قرار دارند، در معرض خطر ابتلا به کووید-۱۹ قرار می‌دهند.

در همین حال، چهار مرکز واکسیناسیون در ولز به دلیل برف و یخبندان مجبور به تعطیلی شده‌اند.

از حدود دو هفته قبل این مقام ارشد پزشکی انگلیس با صدور هشدارهایی تکان‌دهنده گفت که نظام درمان عمومی بریتانیا با گسترش چشمگیر عفونت کووید-۱۹ و رجوع بیماران به بیمارستان‌ها با «خطرناک‌ترین شرایط» (بهداشتی) در تاریخ معاصر روبه‌رو شده و از شهروندان بریتانیا خواست تا مقررات قرنطینه و محدودیت های کرونایی را رعایت کنند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عوارض مسمومیت ناشی از آلودگی هوا را با علائم کرونا اشتباه نگیرید

د ژانویه 25 , 2021
فوق تخصص عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: عوارض کرونا با آلودگی هوا تقریبا یکسان است، با این تفاوت که کرونا معمولا اختلالاتی همانند از دست دادن حس بویایی و چشایی را به دنبال دارد. دکتر علیرضا فاطمی با اشاره به این که آلودگی هوا برای افراد معمولی تغییرات آنی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000