قیمت جهانی طلا رشد کرد/ هر اونس ۱۸۵۸ دلار

600e5284cb49f_600e5284cb4a2 قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، دوشنبه، در حالی از سقوط سنگین روز جمعه بازگشت که سرمایه‌گذاران امیدوارند بسته کمک مالی جدید آمریکا به زودی وضعیت اقتصاد اول جهان را بهتر کند.

قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، دوشنبه، در حالی از سقوط سنگین روز جمعه بازگشت که سرمایه‌گذاران امیدوارند بسته کمک مالی جدید آمریکا به زودی وضعیت اقتصاد اول جهان را بهتر کند.

تا ساعت ۷:۱۹ به وقت تهران، قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، ۰.۳ درصد رشد کرد و به ۱٫۸۵۸.۵۷ دلار رسید. این شاخص در جلسه معاملاتی قبلی ۰.۹ درصد سقوط کرده بود.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا هم با اندکی تغییر به ۱٫۸۵۶.۶۰ دلار رسید.

رئیس‌جمهور جدید آمریکا، جو بایدن و نمایندگان دموکرات دیروز، یکشنبه در مورد بسته کمک مالی جدید ۱.۹ تریلیون دلاری آمریکا مذاکره کردند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ممکن است برای تأثیرگذاری بر انتخابات ایران،‌ گشایش‌های کوتاه‌مدت از سوی بایدن حاصل شود

د ژانویه 25 , 2021
سیاسی/ دفاعی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ‌فشارهای حداکثری، ‌عملیات روانی و جریان تحریف، عوامل سه‌گانه‌ای بود که ترامپ را برای رسیدن به اهداف امیدوار کرده بود. یدالله جوانی گفت:‌ مقاومت حداکثری ملت ایران با هدایت‌های راهبردی رهبر معظم انقلاب و قدرت پاسخگویی قاطع ایران به هر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000