حضور ۵۰۵ کتاب دیجیتال در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

600db1be8b95b_600db1be8b95d ۵۰۵ نرم افزار دیجیتال در نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوی ۲۲ ناشر دیجیتال در حوزه های کودک و نوجوان، خانواده، سبک زندگی، دینی و مذهبی، نرم افزارهای آموزشی و … حضور دارند.

هدا صدر، رئیس مجمع ناشران دیجیتال کودک و نوجوان و نایب رییس کنسرسیوم تولید و نشر محتوا در فضای مجازی ضمن اعلام این خبر گفت: علاقه مندان به تهیه نرم افزارهای کودک و نوجوان، دینی، علمی، آموزشی، فرهنگی، خانواده و سایر موضوعات در فرصت باقی مانده تا پایان نمایشگاه مجازی کتاب تهران با جست و جوی نام محصول یا ناشر دیجیتال مدنظر خود میتوانند محصولات را خریداری کنند و از طریق پست بسته های کتاب و نرم افزارهای خریداری شده را در آدرس دلخواه خود بصورت رایگان دریافت خواهند کرد.

وی افزود: از جمله ناشران دیجیتالی که در حوزه کودک و نوجوان شرکت نموده اند می توان به فرا رسانه برگ نو (خاله ستاره)، دنیای رسانه مجازی رایان (تاتی)، عتیق نوآوران پاسارگاد، اندیشه مبنا قم، دانش بانک، آوای مهرکوثر و رهپویان دانش و اندیشه خلاق و … اشاره کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

از افزایش کودک همسری این بار به دلیل وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی نگرانیم

ی ژانویه 24 , 2021
دبیر کارگروه حقوق کودک کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی یونسکو در دانشگاه شهید بهشتی، گفت: ممکن است پرداخت وام ازدواج ۱۰۰ میلیون تومانی به دختران کمتر از ۲۳ سال موجب ازدواج زودهنگام شود. تینا سادات قضاتی با اشاره به امکان ازدواج دختران کمتر از ۱۳ سال منوط به اذن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000