مرز بازرگان بازگشایی شد

600d92822aca6_600d92822aca8 سخنگوی گمرک ایران گفت: مرز بازرگان که به دلیل برف و سرمای کم سابقه و انسداد مسیر تردد مرزی به دلیل یخ بندان مسدود شده بود، با تلاش همکاران گمرکی بازگشایی شد.

سید روح اله لطیفی اظهار داشت: سرمای شدید باعث شد تا کامیون ورودی از سمت ترکیه به کشور، در بخش باسکول گمرک بازرگان دچار یخ زدگی شود و مسیرهای ورود را مسدود کند.

سخنگوی گمرک ایران افزود: هر دو باسکول ورودی این گمرک بر اثر شدت سرما، از کار افتاد که با تلاش شبانه روزی همکاران گمرک بازرگان، عملیات جدا سازی کامیون از باسکول و تخلیه آن از مسیر و راه اندازی مجدد باسکول‌ها عصر امروز به پایان رسید.

لطیفی خاطرنشان کرد: پذیرش کامیون به کشور در این مرز پس از بازگشایی معابر تردد نیز آغاز شده و امیدواریم، با تلاش‌های انجام گرفته، برخلاف سرمای شدید و طاقت فرسا، با پذیرش کامیون‌های حامل کالا به کشور، ترافیک کامیون‌های متوقف در سمت ترکیه نیز روان شود.

گفتنی است؛ مرز بازرگان سرمای بیش از منفی ۲۰ درجه سانتیگراد را تجربه کرده و همین امر باعث یخ زدگی شدید شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

درخواست رهبر سنای آمریکا برای تحقیق درباره توطئه ترامپ

ی ژانویه 24 , 2021
سیاسی/ بین الملل چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا خواستار تحقیق وزارت دادگستری درباره توطئه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین برای ابطال پیروزی جو بایدن رقیب دموکرات خود در انتخابات سوم نوامبر و برکناری سرپرست دادستانی کل شد. سناتور دموکرات شومر خواستار تحقیق بازرس کل وزارت دادگستری در باره توطئه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000