سفیر آمریکا: به‌دنبال حلِ اختلافات با تهران هستیم

سیاسی/ بین الملل 600d9a8b452fe_2021-01-24_19-34 سفیر آمریکا در بغداد امروز یکشنبه گفت که کشورش بدنبال حل دیپلماتیک اختلافات با ایران است.

در بیانیه دفتر «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق آمده است که الاعرجی امروز «ماتیو تولر» سفیر آمریکا در بغداد را در دفترش به حضور پذیرفت.

براساس این بیانیه، سفیر آمریکا تصریح کرد که اختلافات کشورش با ایران همچنان وجود دارد و واشنگتن برای حل آنها به شیوه های دیپلماتیک تلاش می کند و راه حل دیپلماتیک نیازمند تلاش های گسترده ای است.

این بیانیه تصریح کرد که سفیر آمریکا در این دیدار همچنین بر تداوم همکاری با عراق در چارچوب ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش تأکید کرد.

این بیانیه خاطرنشان کرد: الاعرجی نیز به نوبه خود در گفت که عراق چشم انتظار ادامه همکاری با ائتلاف در زمینه مبارزه با تروریسم و تبادل اطلاعات درباره تروریست ها تا از بین بردن هسته های تروریستی باقیمانده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وزیر بهداشت: غفلت کنیم، ۴۸ ساعته گرفتار پیک جدید کرونا می‌شویم

ی ژانویه 24 , 2021
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر در دوره و خیز قبلی، ۱۰ تا ۱۲ روز و دو هفته طول کشید تا گرفتاری ما گسترش پیدا کرد، اما امروز ممکن است در ۴۸ ساعت و با سرعت بالای انتقال ویروس، گرفتار شویم. سعید نمکی در اجلاس مجازی روسای دانشگاه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000