آخرین وضعیت استخدام نیروی انسانی و تامین اعتبارات وزارت بهداشت

آخرین وضعیت استخدام نیروی انسانی و تامین اعتبارات وزارت بهداشت

دبیر قرارگاه عملیاتی کرونا گفت: وضعیت جذب و استخدام نیروی انسانی مورد نیاز وزارت بهداشت برای اجرای ماموریت مبارزه با کرونا،در نشست دبیرخانه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک دین پرست معاون اقتصادی وزارت کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: در راستای اجرای مصوبه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و به دستور دکتر رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه، امروز یکشنبه ۵ بهمن ماه، نشستی با حضور معاونین وزارت بهداشت، سازمان اداری و استخدامی و بانک مرکزی برگزار شد.

دبیر قرارگاه عملیاتی کرونا به محورهای مهم این نشست اشاره کرد و گفت: بررسی آخرین وضعیت جذب و استخدام نیروی انسانی مورد نیاز وزارت بهداشت، اعتبارات مورد نیاز وزارت بهداشت برای اجرای ماموریت مبارزه با کرونا، آخرین وضعیت تامین اعتبار برای تکمیل و تجهیز مراکز درمانی و بهداشتی بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی وزارت بهداشت و همچنین آخرین وضعیت تامین اعتبارات مورد نیاز برای طرح محله محور (شهید سلیمانی) از جمله دستورکارهای نشست امروز بود.

دین پرست تصریح کرد: نتایج نشست امروز به رئیس جمهور و همچنین در جلسه آتی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه و تشریح خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

موافقت ریاست جمهوری عراق با ۳۴۰ حکم اعدام

ی ژانویه 24 , 2021
سیاسی/ بین الملل یک منبع در دفتر ریاست جمهوری عراق اعلام کرد که برهم صالح، رئیس جمهوری این کشور با حکم اعدام ۳۴۰ تن از محکومان دادگاه‌های ویژه پرونده‌های تروریستی و جنایی عراق موافقت کرد. این منبع به تلویزیون "الشرق" گفت: تایید حکم اعدام این ۳۴۰ محکوم پس از بررسی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000