۲ سرنشین کشتی ترکیه ای در سواحل نیجریه کشته و ۱۵ تن ربوده شدند

سیاسی/ بین الملل 600cfa407eccb_2021-01-24_08-10 دو سرنشین کشتی ترکیه ای در پی حمله افراد مسلح در نزدیکی سواحل نیجریه کشته و ۱۵ تن نیز ربوده شدند.

مهاجمان با حمله به یک فروند کشتی ترکیه ای در نزدیکی نیجریه دو تن را کشتند و ۱۵خدمه کشتی را به گروگان گرفتند.

جزئیات بیشتری در این باره گزارش نشده است.

راهزنان دریایی آذر ماه ۱۹ خدمه هندی و ترکیه‌ای یک نفتکش یونانی را در نزدیکی آب‌های نیجریه ربودند.

هند نیز آذرماه با اعلام خبر ربوده شدن ۲۰ تن از خدمه یک نفتکش این کشور یادآورشد که این افراد در سواحل غرب آفریقا (نیجریه) ربوده شدند.

بسیاری از شرکت‌های حمل و نقل در ماه‌های اخیر نسبت به افزایش دزدی دریایی و آدم‌ربایی در خلیج گینه بویژه در نزدیکی کشور نیجریه هشدار داده‌اند.

این منطقه در سال‌های اخیر، با حملات دزدان دریایی معروف شده است. براساس اعلام سازمان بین‌المللی دریانوردی، از ژانویه تا سپتامبر ۲۰۱۹ (دی ۹۷ تا شهریور ۹۸)، حدود ۲۰ درصد از حملات در آب‌های نیجریه از سوی دزدان دریایی انجام شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش سخنگوی وزارت بهداشت به خبرِ تهیه آمپول خاص برای درمان میناوند

ی ژانویه 24 , 2021
سخنگوی وزارت بهداشت در واکنش به خبرِ تهیه آمپول خاص برای درمان میناوند گفت: طرح چنین موضوعی در فضای مجازی صرفا با هدف "جذبِ مخاطب" است، چرا که درمان‌ تمام بیماران کرونایی در کشور یکسان است. سیما سادات لاری در واکنش به خبر تهیه آمپول خاص برای درمان مهرداد میناوند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000