الیاس حضرتی: فرزندم خریدار تابلو آغداشلو نیست

600cf1e1bc2c7_600cf1e1bc2ca قائم مقام حزب اعتماد ملی در نامه‌ای به دادستان کل کشور، از او خواست تا به حواشی حراج تهران رسیدگی کند.

الیاس حضرتی در نامه‌ای به محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور از او خواست تا به حواشی پیش آمده درباره حراج تهران و ادعای ارتباط دادن برخی از فروش‌ها با فرزندانش رسیدگی کند. حضرتی با بیان اینکه اشاعه دهندگان خبر دروغ خرید یکی از آثار گرانقیمت هنری در این حراج توسط فرزند او درصدد تشویش اذهان عمومی و تخریب شخصیت او و خانواده‌اش بوده‌اند، خواستار آن شد که دادستانی کل کشور از باب تظلم خواهی به ماجرا وارد شده و از طریق اعلان عمومی خریدار یا خریداران این اثر هنری را به ملت شریف ایران معرفی کند.

پیش‌تر برخی افراد مدعی شده بودند که یکی از فرزندان این نماینده سابق مجلس تابلو آیدین آغداشلو را به قیمت 12 میلیارد تومان خریده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۲ سرنشین کشتی ترکیه ای در سواحل نیجریه کشته و ۱۵ تن ربوده شدند

ی ژانویه 24 , 2021
سیاسی/ بین الملل دو سرنشین کشتی ترکیه ای در پی حمله افراد مسلح در نزدیکی سواحل نیجریه کشته و ۱۵ تن نیز ربوده شدند. مهاجمان با حمله به یک فروند کشتی ترکیه ای در نزدیکی نیجریه دو تن را کشتند و ۱۵خدمه کشتی را به گروگان گرفتند. جزئیات بیشتری در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000