نماینده ای که با سرباز وظیفه درگیر شد، کیست؟/ او در دولت نهم و دهم چه پستی داشت؟

سیاسی/ مجلس 600c75cdf1701_2021-01-23_22-45 یک نماینده مجلس یازدهم امروز به دلیل درگیری که گفته می شود با یک سرباز داشته و حضور غیر قانونی اش با خودروی دناپلاس در خط ویژه، خبرساز شد.

علی اصغر عنابستانی که به واسطه درگیری با سرباز حامد اکبری ( سرباز پلیس راهور ) و حضور غیر قانونی وی در خط ویژه مشهور شده است.

پیش از ورود به مجلس در دولت های نهم و دهم پُست های مهمی چون فرمانداری، معاون استانداری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی، استانداری چهار محال و ریاست ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در سال ۸۸ را در اختیار داشته است.

عنابستانی متولد سال ۱۳۵۰ در روستای عنابستان از توابع شهرستان سبزوار است. او مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی در دولت نهم و پس از آن معاون استانداری این استان و فرماندار شهرستان سبزوار و استاندار استان چهارمحال و بختیاری در دولت دهم بود.

unnamed (1)

عنابستانی سیاستمدار اصولگرا در سال ۱۳۸۴ مسئول ستاد احمدی‌نژاد بود در سبزوار، در آستانه انتخابات ۱۳۸۸ از فرمانداری سبزوار استعفا کرد و مسئولیت ستاد مردمی محمود احمدی‌نژاد در خراسان رضوی را به عهده گرفت.

او پس از انتخابات دهم ریاست‌جمهوری به عنوان معاون امور اجتماعی دستیار ارشد رئیس‌جمهور در نهاد ریاست‌جمهوری مشغول فعالیت شد. عناسبتانی سپس راهش را از احمدی نژاد جدا کرد و ۲۲ آبان سال ۹۴ به خبرآنلاین گفته بود: « اگر مشایی دور احمدی‌نژاد باشد ازصدفرسخی‌اش رد نمی‌شوم».

وی پس از غیبت چند ساله، در انتخابات مجلس یازدهم شرکت و نماینده سبزوار، جغتای، داورزن و .. شد.

jpg (1)

سوابق و مسئولیت‌های اجرایی

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار شهرستان سبزوار۱۳۸۵

وکیل دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری خراسان

معاون دستیار ارشد رئیس‌جمهور ۱۳۸۸

استاندار چهارمحال و بختیاری ۱۳۸۹

مشاورعالی شهردار مشهد۱۳۹۲

جانشین شهردار مشهد در کلیه امور مربوط به مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام ۲۰۱۷

صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه گام سوم

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مصر فردا واکسیناسیون کرونا را با واکسن چینی آغاز می‌کند

ش ژانویه 23 , 2021
سیاسی/ بین الملل وزارت بهداشت و مسکن مصر تاکید کرد که این کشور فردا شاهد آغاز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا با استفاده از یک واکسن چینی خواهد بود. وزارت بهداشت و مسکن مصر شامگاه امروز (شنبه) اعلام کرد که توزیع واکسن میان کارکنان پزشکی بیمارستان های ویژه قرنطینه بیماران مبتلا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000