زارع: پیشنهاد حذف غربالگری زنان باردار را به حساب مجلس نگذارید

600bf26c65cf7_600bf26c65cf9 سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ با بیان این‌که مجلس شورای اسلامی آمادگی پیش‌بینی ردیفی در بودجه برای کاهش هزینه‌های غربالگری زنان باردار را دارد، گفت که پیشنهاد حذف غربالگری را به حساب مجلس شورای اسلامی نگذارید.

رحیم زارع اظهار کرد: من از مردم می‌خواهم پیشنهاد حذف غربالگری زنان باردار را به حساب مجلس شورای اسلامی نگذارند ظاهرا این پیشنهاد در کمیسیون ویژه خانواده مطرح است از اعضای این کمیسیون می‌خواهم آن را رد کنند چرا که اگر چنین پیشنهادی به تصویب برسد به معنی مبارزه با علم است و ما دیگر نباید ادعای علمی بودن کنیم.

وی یادآور شد: ما نمی‌خواهیم جمعیت ناقصی داشته باشیم که هزینه‌ای چند برابر یک فرد سالم است و فردی که متولد می‌شود عذاب بکشد، غربالگری لازم است و ما هرچه بتوانیم در حوزه غربالگری بودجه بگذاریم و تلاش کنیم کم است اتفاقا باید غربالگری اجباری باشد حتی حاضر هستیم به کاهش هزینه‌هایش کمک کنیم خیلی‌ها مشکل مالی دارند و شاید نتوانند این هزینه را پرداخت کنند. ما باید به هر قیمتی حفظ کنیم یارانه بدهیم و یا ردیفی برای کاهش هزینه‌ها پیش بینی کنیم. هرچه هست امیدواریم این پیشنهاد غیرکارشناسی و غیرعلمی که در جامعه هم بازتاب بدی داشته به حساب مجلس شورای اسلامی گذاشته نشود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ماجرای انتشار سندی از تملق و «شاه‌دوستی» خسرو معتضد در پیش از انقلاب

ش ژانویه 23 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی یک فعال رسانه ای در خصوص اعتقادات خسرو معتضد، تاریخ‌دان معاصر در پیش از انقلاب سندی را منتشر کرد. درگیری لفظی معتضد و زیباکلام بر سر رضاشاه (اینجا ببنید) بهانه ای شد که مصطفی فقیهی، صاحب امتیاز سایت انتخاب در یادداشتی بنویسد: «تصویر زیر را با دقت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000