یک زن مسلمان، معاون شورای اقتصاد ملی آمریکا می شود

سیاسی/ بین الملل 600b3b6ac4621_600b3b6ac4627 جو بایدن، یک زن مسلمان را برای پست معاونت شورای اقتصاد ملی آمریکا برگزیده است.

سمیرا فاضلی، مدیر آژانس اقتصادی تیم انتقالی بایدن-هریس بود. فاضلی پیش‌تر نقش مهمی در بانک فدرال رزرو آتلانتا داشت و در آنجا به عنوان مدیر تعامل برای توسعه اقتصادی و اجتماعی خدمت می‌کرد. فاضلی همچنین در دولت اوباما-بایدن به عنوان مشاور ارشد سیاسی در شورای اقتصاد ملی کاخ سفید و به عنوان مشاور ارشد در وزارت خزانه داری ایالات متحده در امور مالی داخلی و امور بین‌الملل فعالیت می‌کرد.

شورای ملی اقتصاد ایالات متحده آمریکا ارگان اصلی سیاست‌های اقتصادی و دیپلماتیک رئیس‌جمهور آمریکا است و بخشی از سیاست‌های کاخ سفید را تعیین می‌کند. رئیس این شورا، مشاور سیاست‌های اقتصادی رئیس‌جمهور است

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حکم منتشر کنندگان محتوای مستهجن در فضای مجازی؛ گاهی اعدام یا تیرباران!

ش ژانویه 23 , 2021
عضو کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: اگر انتشار تصاویر و فیلم های مستهجن در فضای مجازی در حدی باشد که فساد فی الارض محسوب بشود مجازاتش اعدام است. احمد صیادیان در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: اگر در حد محدودتری باشد و جامعه محدودی را تهدید کند مشمول فساد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000