آغاز عملیات “ثأر الشهدا” در پی انفجارهای انتحاری در بغداد

سیاسی/ بین الملل 600ba62c25f75_600ba62c25f7b دستگاه مبارزه با تروریسم عراق از آغاز عملیات "ثأر الشهداء" (انتقام خون شهدا) از صبح روز جمعه با هدف نابودی بقایای داعش خبر داد.

یحیی رسول، سخنگوی نیروهای مسلح عراق امروز شنبه در توئیتی نوشت: به دستور مصطفی الکاظمی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عملایت "ثأر الشهداء" از صبح جمعه برای از بین بردن بقایای گروه تروریستی داعش آغاز شد.

وی افزود: نیروهای قهرمان ما موفق شدند در قالب این عملیات شماری از تروریست ها را در مناطق "باب المعظم در بغداد و عامریه در فلوجه و همچنین استان کرکوک از پای درآوردند.

در بیانیه دستگاه مبارزه با تروریسم عراق نیز با تایید این مطلب آمده است که دستگاه مبارزه با تروریسم همواره و همچنان در سراسر عراق و با قدرت تمام بقایای داعش را به هلاکت می رساند و به ملت عراق وعده می دهد که طی ساعات و روزهای آتی عملیات ویژه بیشتری انجام دهد.

روز پنجشنبه دو انتحاری در مرکز بغداد خود را منفجر کردند که به کشته و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ تن منجر شد. گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجارها را برعهده گرفت.

نخست وزیر عراق نیز در سخنانی داعش را به انتقام سخت و تکان دهنده تهدید کرد و در پی این حادثه شماری از فرماندهان امنیتی و نظامی عالی رتبه را عزل و نصب کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

داستان استعفای قالیباف، نشان از ناهماهنگی‌هاست/ حتی وزرا، مشکلات بورس را گردن یکدیگر می‌اندازند

ش ژانویه 23 , 2021
کارشناس بورس گفت: بازار سرمایه نیاز به حمایت گسترده دارد و دیگر حمایت‌های کوچک و حتی متوسط کارگشا نیست. قاسم صادقی در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: عملکرد بزرگان بازار در حال حاضر بیشتر از حمایت‌های تکنیکی مورد نیاز است. او گفت: داستان استعفای آقای قالیباف و تایید و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000