زمستان سرد اوج گرفت / برف و باران همچنان می‌ماند / امروز کوهنوردی نکنید

60073e2b51f89_2021-01-19_23-46

کارشناس هواشناسی گفت: سامانه بارشی از دیروز وارد کشور شده است و برای امروز استان‌های شمال غرب تحت تاثیر بارش باران و برف قرار می‌گیرند.

نقشینه در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: فردا علاوه بر شمال غرب آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان به استان‌های زنجان، ایلام، همدان، قزوین، کرمانشاه، لرستان و مازندران، شمال شرق خوزستان و شمال غرب چهارمحال و بختیاری و مرکزی کشور وارد می‌شود.

وی ادامه داد: در استان های گیلان و مازندران بارش‌های برف و باران و تند باد شدید پیش بینی می‌شود برای روز پنجشنبه استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی استان خراسان رضوی ، شمال استان‌های تهران و البرز و قزوین تحت تاثیر بارش ها و کولاک و بهمن بود. برای روز جمعه در مناطق یاد شده پیشنهاد اجتناب از فعالیت کوهنوردی داریم.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چگونه با معاینه زبان متوجه ابتلای خود به کرونا شویم؟

ج ژانویه 22 , 2021
داده‌های جدید نشان می‌دهد که ویروس کرونا می‌تواند برخی تغییرات را روی زبان ایجاد کند. مهمترین تغییراتی که ممکن است روی زبان برخی از بیماران مبتلا به کرونا ایجاد شود، عبارتند از: ۱- قرمزی زبان ۲ – تورم ۳- از بین رفتن پاپیلای زبانی؛ به گونه‌ای که نقاطی مانند نقشه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000