خطیب زاده :تروریسم تکفیری با تنفسی دوباره، عراق را هدف گرفته است

سیاسی/ سیاست خارجی 6009df5211b5a_2021-01-21_23-38 سخنگوی وزارت امور خارجه وقوع دو انفجار تروریستی امروز در پایتخت عراق را که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان بیگناه عراقی شد، محکوم کرد.

سعید خطیب زاده با ابراز همدردی دولت و ملت ایران با خانواده های قربانیان، این مصیبت بزرگ را به دولت و ملت عراق تسلیت گفته و برای شهدای این فاجعه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.
خطیب زاده افزود: تروریسم تکفیری با تنفسی دوباره، عراق را هدف گرفته و درصدد است تا آرامش و ثبات این کشور را برهم زده و بهانه ای برای استمرار حضور بیگانگان فراهم کند.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی با تاکید بر پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از دولت عراق، ثبات، استقرار و یکپارچگی این کشور و همچنین حمایت از اقدامات دولت و دستگاه های امنیتی عراق در برقراری امنیت و دستگیری و مجازات آمران و عاملان و خشکاندن ریشه فکر تکفیری، افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته آماده است هرگونه کمک و مساعدتی را در مسیر مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در اختیار برادران عراقی قرار دهد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بیانیه شبکه چهار در پی سخنان احمد جهان بزرگی

پ ژانویه 21 , 2021
سخنان حجت الاسلام احمد جهان بزرگی، عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در مناظره زنده برنامه «زاویه» و واکنش ها به آن، انتشار بیانیه ای از سوی روابط عمومی شبکه چهار سیما را به دنبال داشت. در متن این بیانیه رسمی، سخنان حجت الاسلام جهان بزرگی در برنامه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000