شیده لالمی درباره چه چیزی تحقیق می کرد؟

600982dc4fbe3_600982dc4fbe6 رساله دکترای شیده لالمی بررسی «نحوه بازنمایی گروه‌های خاموش در رسانه های ایران» بود که با درگذشت ناگهانی او ناتمام ماند.

افسانه مظفری _ مدیر گروه ارتباطات واحد علوم و تحقیقات _ در پیام تسلیت برای درگذشت این روزنامه‌نگار تاکید کرده است که موضوع پایان‌نامه دکترا نشاندهنده دغدغه‌های فکری شیده لالمی در حوزه‌ی روزنامهنگاری اجتماعی بوده است.
متن پیام تسلیت مدیر گروه ارتباطات واحد علوم و تحقیقات به شرح زیر است:
"بسمه تعالی

خبر درگذشت نابهنگام خانم سیده شیده لالمی از دانشجویان دکتری فعال و پرتلاش واحد علوم و تحقیقات، باعث تاسف و تاثر شد.
سیده شیده لالمی علاوه بر تحصیل و انجام پژوهش‌های کاربردی در حوزه ارتباطات، روزنامه‌نگاری پرسابقه و خوشنام بود که مسائل اجتماعی را نه از پشت میز تحریریه، بلکه در میانه میدان پیگیری و منعکس می کرد.
رساله ناتمامش با عنوان “بررسی نحوه بازنمایی گروه های خاموش در رسانه های ایران” نشان دهنده دغدغه های فکری او در حوزه های روزنامه نگاری اجتماعی بود.
اینجانب از طرف خود و به نمایندگی از اعضای هیئت علمی گروه علوم ارتباطات واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، این حادثه تلخ را به خانواده و دوستان آن زنده یاد و به همکاران ایشان در رسانه های کشور تسلیت می گویم و برای آن مرحومه غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.
افسانه مظفری
مدیر گروه علوم ارتباطات و دانش شناسی
واحد علوم و تحقیقات
دانشگاه آزاد اسلامی"

انتهای پیام

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تولید ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک در پارس خودرو/ کوییک آر مجهزتر شد

پ ژانویه 21 , 2021
با توجه به استقبال خریداران از خودرو کوییک آر پارس خودرو، این خودروساز نسخه اتوماتیک این محصول را به بازار عرضه خواهد کرد. کوییک آر که از زمان عرضه در بازار به دلیل امکانات مناسب و جذابیت‌های ظاهری مورد استقبال خریداران قرار گرفته است، به زودی با گیربکس اتوماتیک نیز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000