سفر رئیسی به سمنان

سیاسی/ قضایی 60091d8fb71b4_2021-01-21_09-52 رئیس قوه قضاییه به استان سمنان سفر کرد.

سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش از این سفر یک تیم ۲۵ نفره از همکاران قضایی در استان حضور یافته و مسائل و مشکلات قضایی استان، مشکلات همکاران و مردم را بررسی و ارائه دادند که در جلسات امروز که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسوولان قضایی برگزار می شود، این مسائل مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در جلسات مختلف امروز مشکلات گزارش شده مورد بررسی قرار می گیرد و در خصوص بخشی از مسائل که مربوط به استان است تصمیم گیری می شود و آن بخش از مسائل که به مرکز ارتباط دارد در اولین فرصت بررسی می شود تا سفرهای انجام شده و مصوبات آن همراه با ضمانت اجرایی باشد.

رئیسی به سوابق مجاهدانه مردم استان پرداخت و گفت: استان سمنان استانی است با سه هزار شهید والامقام و رزمندگان و دلاوران و ایثارگرانی که خدمات شایانی به انقلاب و نظام داشتند.

رئیس دستگاه قضایی ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل عدم امکان حضور در اجتماعات مردمی افزود: متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار با جمع زیادی از همکاران قضایی، فرهیختگان و دانشگاهیان و طلاب استان، حضور در نهادهای وابسته به قوه و حضور در اجتماعات مردمی نیست و از این رو احساس خسران می کنم.

وی رعایت پروتکل های بهداشتی در این شرایط کرونایی را ضروری خواند و گفت: امیدواریم هرچه سریع تر این ویروس منحوس نه تنها از سر امت اسلامی که از جامعه بشری رخت برببندد.

رئیس قوه قضاییه یادآور شد: دیدار با همکاران قضایی، حضور در شورای اداری و شورای قضایی از جمله برنامه های پیش بینی شده در بیستمین سفر استانی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دولت بایدن تحریم‌های چین علیه مقام‌های آمریکایی را غیرسازنده خواند

پ ژانویه 21 , 2021
سیاسی/ بین الملل سخنگوی شورای امنیت ملی بایدن تحریم‌های چین علیه مقام‌های دولت ترامپ را بدبینانه و غیرسازنده خواند و گفت هر دو حزب آمریکا این اقدام را محکوم می‌کنند. "امیلی هورن" در بیانیه‌ای تاکید کرد: رئیس جمهور بایدن به دنبال همکاری با رهبران هر دو حزب آمریکا در مساله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000