مسکن ملی ماهانه ۳ میلیون تومان به خانوارها تحمیل می‌کند

60080f5865e93_60080f5865e95 معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد: به طور متوسط مسکن ملی هزینه‌ای ماهانه ۲.۹ تا ۳ میلیون تومان به خانوارها تحمیل می‌کند.

جواد حق شناس چهارشنبه یکم بهمن ماه در بازدید از پروژه مسکن ملی شهر نهاوند، بیان کرد: ساخت این واحدهای مسکونی با اولویت در شهرهای با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن است که متقاضیان می توانند مطابق آیین‌نامه اجرایی و قانون ساماندهی عرضه و تأمین مسکن، برای استفاده از طرح اقدام کنند.

وی تأکید کرد: این طرح در سه قالب گروه ساخت، خودمالکین و انبوه ساز اجرا خواهد شد و نهاوند نخستین شهرستان استان همدان با بیشترین مساحت زمین است که این پروژه در آن در حال اجرا است.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: از طریق اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح «اقدام ملی تأمین مسکن» را در قالب احداث ۳۲۰ واحد مسکونی در شهرستان نهاوند برنامه‌ریزی کردیم و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه مطرح کرد: وام این واحدها، ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت به ازای هر واحد، در هیئت دولت به تصویب رسید و به بانک‌های عامل ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر تاکنون در مرحله اول به همه متقاضیان ابلاغ شده که ۴۰ میلیون تومان در بانک عامل افتتاح حساب و واریز کنند که قرار است تا پایان ماه جاری، همه متقاضیان طرح اقدام ملی، مرحله اول واریزی را انجام دهند، در غیر این صورت از ادامه طرح کنار گذاشته می‌شوند البته برخی متقاضیان تاکنون ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان مرحله دوم را هم واریز کرده‌اند.

حق‌شناس گفت: قرار بود با مجموع آورده ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان به انضمام تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی که در زمان تحویل، این وام از سازنده به متقاضی منتقل می‌شود، در مجموع ۱۷۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان هزینه ساخت این واحدها از متقاضی ظرف دو سال دریافت شود که به طور متوسط هزینه‌ای ماهانه ۲.۹ تا ۳ میلیون تومان به خانوارها تحمیل می‌کند، هزینه زمین نیز به دو صورت ۹۹ ساله یا فروش اقساطی ۱۰ ساله از متقاضی دریافت می‌شد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سفر نیم روزه خود به استان همدان، از طرح اقدام ملی مسکن شهر نهاوند و پروژه های ۲۷۴ و ۴۵ واحدی شهرک شهید حیدری بازدید کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تجارت سیاه در سایت‌های شرط‌بندی

چ ژانویه 20 , 2021
داستان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در ابتدا از پیش‌بینی مسابقه و بازی فوتبال آغاز شد، اما به‌تدریج گسترش پیدا کرد. امروز بسیاری از پیج‌های اینستاگرامی و شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور به تبلیغ و جذب مخاطب برای شرکت در بازی باخت – باخت قمار و شرط‌بندی می‌پردازند. درآمد و سودآوری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000