نامزدهای جوایز «گویا» معرفی شدند/ درخشش نتفلیکس در اروپا

6006fc8537a79_6006fc8537a7b جوایز «گویا» اسپانیا در حالی فهرست نامزدهای امسال خود را اعلام کرد که در آن فیلم «آدو» اثر سالوادور کالوو با ۱۴ نامزدی در صدر قرار گرفت.

به گزارش خبر فوری به نقل از ورایتی، فیلم درام «آدو/Adú» به کارگردانی سالوادور کالوو متعلق به سرویس استریم نتفلیکس با ۱۴ نامزدی پیشتاز نامزدهای جوایز سالانه «گویا» کشور اسپانیا شد. این فیلم توانست در شاخه هایی چون بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد شود.

پس از فیلم «آدو» فیلم های «دختران» و «آکلار» با نامزدی در ۹ شاخه در رده بعدی قرار گرفتند. فیلم «عروسی رزا» نیز با ۸ نامزدی در جایگاه بعدی جای گرفت.

در بخش بهترین فیلم جوایز گویا امسال در کنار «آدو»، فیلم «آن»ساخته دیوید پرز سانودو، «عروسی رزا» به کارگردانی ایکیار بالین، «دختران» ساخته پیلار پالومرو و فیلم «احساساتی» به کارگردانی سیس گای نامزد شدند.

در بخش کارگردانی این دوره نیز سالوادور کالوو برای «آدو»، خوان‌ما باخو اولوا برای فیلم «بچه»، ایکیار بالین برای «عروسی رزا» و ایزابل کوشت برای «در بنیدورم برف است» نامزد بهترین کارگردانی شدند.

در یکی دیگر از بخش های مهم این جوایز، نامزدهای بهترین فیلم های اروپایی معرفی شدند که در میان آنها فیلم «جسم مسیح» ساخته یان کوماسا، «پدر» ساخته فلوریان زلر، «سقوط» به کارگردانی ویگو مورتنسن و «یک افسر و یک جاسوس» به کارگردانی پولانسکی حضور دارند.

در بخش بهترین بازیگر مرد سی و پنجمین دوره جوایز گویا نیز ماریو کاساس برای فیلم «شما نمی کشید»، خاویر کامارا برای «احساساتی»، ارنستو آلتریو برای «یک دنیای عادی» و دیوید ورداگوئر برای فیلم «یکی برای همه» نامزد شدند.

در بخش بهترین بازیگر زن نیز آمایا آبه‌راستوری برای «آکلار»، پاتریشیا لوپز آرنایز برای «آن»، کیتی مانور برای «یک مالک دقیق» و کاندلا پنا برای «عروسی رزا» نامزد شدند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۹ فیلم مد و فشن برتر جهان

س ژانویه 19 , 2021
دنیای مد و فشن برای سینماگران همواره دنیایی جذاب بوده و هست. یکی از رسالت‌های اصلی سینما سرگرمی و ایجاد هیجان است. داستان‌های دنیای مد و فشن ازنظر تولید هیجان و سرگرمی از بهترین داستان‌های درام یا جنایی جهان هیچ چیز کم ندارند. دنیای مد از رقابت و جنگ و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000