کدخدایی: شورای نگهبان محصولاتش را گارانتی نمی‌كند

سیاسی/ سیاست داخلی 6007067a62f80_2021-01-19_19-49 سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان محصولاتش را گارانتی نمی‌کند. نمی‌توانیم بگوییم فردی که سرکار آمده در طول ۴ سال یا ۸ سال همان چیزی است که ما فهمیده‌ایم.

عباسعلی کدخدایی گفت: هیچ خط قرمز دیگری غیر از قانون نداریم. کسانی که برای ثبت‌نام مراجعه می‌کنند به آن‌ها می‌گوییم این پرونده شما و این هم خطوط قرمز قانون! خودتان قضاوت کنید. بعضی منصف هستند اما برخی می‌روند بیرون و دوباره حرف خودشان را می‌زنند اما پرونده‌هایشان موجود است.

کدخدایی ادامه داد: این حرف من شوخی است اما کمی جدیت هم در آن دخیل است؛ شورای نگهبان محصولاتش را گارانتی نمی‌کند. نمی‌توانیم بگوییم فردی که سرکار آمده در طول ۴ سال یا ۸ سال همان چیزی است که ما فهمیده‌ایم.

تضمینی وجود ندارد که نامزدهای انتخابات برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سریال "پیکی بلایندرز" به پایان راه رسید

س ژانویه 19 , 2021
سریال درام پربیننده "پیکی بلایندرز" (Peaky Blinders) شبکه بی‌بی‌سی پس از شش فصل به پایان می‌رسد، اما "استیون نایت" خالق و نویسنده مجموعه می‌گوید داستان "به شکل دیگری ادامه پیدا می‌کند." سریال درام پربیننده "پیکی بلایندرز" که به‌شدت در میان مخاطبین بین‌المللی محبوب است، سرگذشت ظهور "تامی شلبی" با بازی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000