کمال‌الدین پیرمؤذن: لاریجانی نامزد انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود/ اصلاح‌طلبان از لاریجانی حمایت خواهند کرد/ عارف رای چندانی ندارد / رقابت اصلی بین اصولگرایان و علی لاریجانی خواهد بود

سیاسی/ انتخابات 6004590960541_2021-01-17_19-04 کمال‌الدین پیرمؤذن، نماینده اصلاح‌طلب ادوار پیشین م۹لس گفت: تصور می‌کنم در نهایت همه اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ از علی لاریجانی حمایت می‌کنند.

کمال‌الدین پیرمؤذن، نماینده پیشین مجلس که در گفتگو با خبر فوری سخن می‌گفت، درباره علت مخالفت تند برخی اصلاح‌طلبان با لاریجانی یادآور شد: برخی اصلاح‌طلبان شاید از سر بی‌مهری دولت فعلی هرگونه سیاست ائتلافی را انکار می‌کنند؛ در صورتی که ما باید به قواعد عالم سیاست تن دهیم و ببینیم که چه کسی می‌تواند رأی‌آورتر باشد.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان باید به دنبال فردی باشند که بتواند مورد تأییدصلاحیت شورای نگهبان قرار گیرد. آقای لاریجانی در عین حال که مورد وفاق اعتدالیون، بخشی از اصولگرایان و مستقلین است، می‌تواند رأی‌آور هم باشد.

او ادامه داد: «اصلاح‌طلبان شاید گزینه‌های غیررأی‌آوری را بتوانند در انتخابات بیاورند و آنها هم تأییدصلاحیت شوند، اما واقعیت این است که بود و نبود چنین گزینه‌هایی در انتخابات فرقی نمی‌کند. من تصور می‌کنم در نهایت همه اصلاح‌طلبان از آقای لاریجانی حمایت می‌کنند».

نماینده ادوار مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا لاریجانی قصد نامزدی در انتخابات را دارد یا نه، اظهار کرد: «باتوجه به اطلاعاتی که دارم، تردید ندارم اگر بزرگان نظام، بزرگان قم و مجتهدان، اصلاح‌طلبان و بخش‌هایی از اصولگرایان از او بخواهند که وارد انتخابات شود، علی‌رغم میل باطنی‌اش در انتخابات نامزد می‌شود و من در اینجا می‌گویم که در نهایت رقابت بین آقای لاریجانی و اصولگرایان خواهد بود؛ البته شاید تعدادی از نامزدهای غیررأی‌آور اصلاح‌طلب هم در انتخابات حاضر باشند اما رقابت اصلی بین آقای لاریجانی و اصولگرایان در خواهد گرفت».

پیرمؤذن درباره شانس محمدرضا عارف در انتخابات هم گفت: «باتوجه به آنکه آقای عارف را انسانی محترم می‌دانم اما تصور نمی‌کنم او رأی چندانی داشته باشد».

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هوا در آخرین روز دی ماه سالم است

س ژانویه 19 , 2021
کیفیت هوای تهران در آخرین روز از دی‌ماه در شرایط قابل قبول برای همه گروههای جامعه قرار دارد. کیفیت هوای تهران در آخرین روز از دی‌ماه در شرایط قابل قبول برای همه گروه های جامعه قرار دارد. میانگین غِلظت آلاینده‌ها بر روی عدد ۹۱ قرار گرفته و هیچکدام از آلاینده‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000